Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Tennan, gefeliciteerd met je wpsucces met filmen vandaag!
Helmab, gefeliciteerd met je wp
Urosa, Fijn dat je toch nog je proefje hebt kunnen opnemen maar wat vervelend zeg! Ik zal duimen voor een goede uitslag...En euh.. 195+ hoeft toch ook niet iedere keer? (Is ons doel uiteindelijk ook wel, maar voor nu ben ik blij met 180+)
![]()
![]()
Kirsten, lekker toch! Dubbel winst geeft wel bevestiging dat je de volgende klasse aan kunt vind ik
Nickeltje, fijn dat je je kunt vinden in de punten en het commentaar, daar leer je alleen maar van en dan kun je weer vol positiviteit op naar de volgende
xRoossie, fijn dat je in de herkansing kon en dat het nu wel naar tevredenheid washopen op een goed resultaat
Vorige week stroomde op dinsdag de eerste punten binnen voor het event van 23-7, ik kan mezelf dus niet helpen dat ik vanaf vandaag alweer op punten van 30-7 ga hopen...Dat word weer een dagje refreshen...
hopelijk zijn jullie lekker actief in dit topic vandaag, alle tijd dat ik op bokt zit, kan ik niet op MijnKNHS zitten
linda2008 schreef:helmab schreef:Linda2008@ is het zo erg hahahahah
Ja ik ben hier eigenlijk veel te nieuwsgierig en ongeduldig voorgelukkig doe ik er niemand kwaad mee (behalve mijzelf en mijn baas wellicht
haha)
Estell, gelukkig! Ben ik niet de enige
linn1502 schreef:Is het al zeker dat online stopt na augustus ?
linda2008 schreef:Kara, ai dat zijn de meest pijnlijke punten die je kunt krijgen (vind ik).... jammer zeg!