Morgen ga ik weer filmen voor de 30e. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Morgen ga ik weer filmen voor de 30e. 
Ik deed dus verder niks verkeerd of anders. Vond hem alweer weer braver en fijner dan de vorige keer dus dat is positief. Vrees alleen niet dat het goed genoeg was voor 195+
winstpunt verwacht ik wel. Kan ik vanaf woensdag resfresen. Heb hem nog voor 16.00 opgestuurd. Had iedereen wel verteld van de keelpijn. Dus extra goed afstand gehouden. Belde de huisarts, dat ik toch moest laten testen omdat ik gisteren lichte koorts had. Kon gelukkig nog terecht in zo'n teststraat. De test, vooral je neus is trouwens vreselijk naar. Maar moet dus nu in quarantaine tot de uitslag er is
hopelijk snel binnen. Ik heb namelijk echt vaak keelpijn en wat verhoging/lichte koorts vanwege de MS/medicatie. Nouja. Het is even niet anders.
Wat vervelend dat je door moest voor een test! Hopelijk voel je je snel beter en krijg je een goede uitslag van de test
en super braaf paard
Heel erg tevreden en ingeleverd
succes met filmen vandaag!
En euh.. 195+ hoeft toch ook niet iedere keer? (Is ons doel uiteindelijk ook wel, maar voor nu ben ik blij met 180+)

hopen op een goed resultaat 
Dat word weer een dagje refreshen...
hopelijk zijn jullie lekker actief in dit topic vandaag, alle tijd dat ik op bokt zit, kan ik niet op MijnKNHS zitten
linda2008 schreef:Tennan, gefeliciteerd met je wpsucces met filmen vandaag!
Helmab, gefeliciteerd met je wp
Urosa, Fijn dat je toch nog je proefje hebt kunnen opnemen maar wat vervelend zeg! Ik zal duimen voor een goede uitslag...En euh.. 195+ hoeft toch ook niet iedere keer? (Is ons doel uiteindelijk ook wel, maar voor nu ben ik blij met 180+)
![]()
![]()
Kirsten, lekker toch! Dubbel winst geeft wel bevestiging dat je de volgende klasse aan kunt vind ik
Nickeltje, fijn dat je je kunt vinden in de punten en het commentaar, daar leer je alleen maar van en dan kun je weer vol positiviteit op naar de volgende
xRoossie, fijn dat je in de herkansing kon en dat het nu wel naar tevredenheid washopen op een goed resultaat
Vorige week stroomde op dinsdag de eerste punten binnen voor het event van 23-7, ik kan mezelf dus niet helpen dat ik vanaf vandaag alweer op punten van 30-7 ga hopen...Dat word weer een dagje refreshen...
hopelijk zijn jullie lekker actief in dit topic vandaag, alle tijd dat ik op bokt zit, kan ik niet op MijnKNHS zitten
linda2008 schreef:helmab schreef:Linda2008@ is het zo erg hahahahah
Ja ik ben hier eigenlijk veel te nieuwsgierig en ongeduldig voorgelukkig doe ik er niemand kwaad mee (behalve mijzelf en mijn baas wellicht
haha)
Estell, gelukkig! Ben ik niet de enige
en inderdaad wie doe je er kwaad mee? Behalve jezelf en inderdaad je baas wellicht hahahaha 
En hoef nog maar 2 punten voor de M1 dus was leuk geweest als dit dan mijn laatste proefje had kunnen zijn. Maar dat lukt nu alleen nog met een gunstige jury, dus ga er niet van uit haha. linn1502 schreef:Is het al zeker dat online stopt na augustus ?
hihi
hahaha
linda2008 schreef:Kara, ai dat zijn de meest pijnlijke punten die je kunt krijgen (vind ik).... jammer zeg!

maar trainen voor de volgende klasses is natuurlijk ook belangrijk en neemt tijd om paard echt weer klaar te hebben.