Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tennan

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:53

Ik ben ook een wp rijker :D :D Morgen ga ik weer filmen voor de 30e.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 16:32

iedereen gefeliciteerd met goede punten

Ik heb ook weer 1 er bij :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:18

Gefeliciteerd allemaal

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:46

Gefeliciteerd allemaal! Fijn dat iedereen zulke goede punten gereden zijn!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:51

Gefeliciteerd allemaal met de punten! Kirstenhorse, jij gaat wel hard zo met elke keer dubbelwinst :D

Hier 'helaas' geen schimmelinfectie. Proefje opgenomen. Ging redelijk goed. Instructrice was erbij en die zag hem ook stug worden. Duidelijk dat hij het gewoon maar saai vind en er weinig zin meer in heeft :+ Ik deed dus verder niks verkeerd of anders. Vond hem alweer weer braver en fijner dan de vorige keer dus dat is positief. Vrees alleen niet dat het goed genoeg was voor 195+ :') winstpunt verwacht ik wel. Kan ik vanaf woensdag resfresen. Heb hem nog voor 16.00 opgestuurd. Had iedereen wel verteld van de keelpijn. Dus extra goed afstand gehouden. Belde de huisarts, dat ik toch moest laten testen omdat ik gisteren lichte koorts had. Kon gelukkig nog terecht in zo'n teststraat. De test, vooral je neus is trouwens vreselijk naar. Maar moet dus nu in quarantaine tot de uitslag er is :roll: hopelijk snel binnen. Ik heb namelijk echt vaak keelpijn en wat verhoging/lichte koorts vanwege de MS/medicatie. Nouja. Het is even niet anders.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:01

Gefeliciteerd met de punten allemaal!

Urosa: dit was pas onze 3e keer dubbele winstpunt ooit haha, maar wel dus 2 keer achter elkaar :D Wat vervelend dat je door moest voor een test! Hopelijk voel je je snel beter en krijg je een goede uitslag van de test :(:)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:03

urosa, mijn dochter heeft hem een paar weken terug ook gehad. Keel vond ze op wat kokhalzen na wel meevallen. Via de neus zei ze al, alsof ze tegen mijn hersenen aan zaten te kriebelen/poeren haha
Hopelijk net als haar een negatieve uitslag. Deze had ze toen binnen de 24 uur binnen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:37

Ik heb net mijn punten terug gekregen van mijn niet echt goede proef van vorige week.
174,5 punten en dat valt mee. Ik had zelf 170 gerekend. Enorm opbouwend een positief commentaar van de jury. Hier ben ik heel erg blij mee.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:27

Reken maar op 48 uur voor uitslag.. dat is eigenlijk altijd :( hoop dat het niets is.

O dat is jammer van je pinten maar hopelijk kan je wel wat met de aantekeningen.

Ik ga hopelijk morgen weer laten filmen :D

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 22:52

Vandaag opnieuw gefilmd met mn verzorg paard. Dit keer een goede lezer :') en super braaf paard :D Heel erg tevreden en ingeleverd

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:36

Tennan, gefeliciteerd met je wp :) succes met filmen vandaag!

Helmab, gefeliciteerd met je wp :)

Urosa, Fijn dat je toch nog je proefje hebt kunnen opnemen maar wat vervelend zeg! Ik zal duimen voor een goede uitslag... :(:) En euh.. 195+ hoeft toch ook niet iedere keer? (Is ons doel uiteindelijk ook wel, maar voor nu ben ik blij met 180+) ;) :+

Kirsten, lekker toch! Dubbel winst geeft wel bevestiging dat je de volgende klasse aan kunt vind ik :j

Nickeltje, fijn dat je je kunt vinden in de punten en het commentaar, daar leer je alleen maar van en dan kun je weer vol positiviteit op naar de volgende :j

xRoossie, fijn dat je in de herkansing kon en dat het nu wel naar tevredenheid was :D hopen op een goed resultaat :D

Vorige week stroomde op dinsdag de eerste punten binnen voor het event van 23-7, ik kan mezelf dus niet helpen dat ik vanaf vandaag alweer op punten van 30-7 ga hopen... :o Dat word weer een dagje refreshen... :Y) hopelijk zijn jullie lekker actief in dit topic vandaag, alle tijd dat ik op bokt zit, kan ik niet op MijnKNHS zitten :+

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:41

Linda2008@ is het zo erg hahahahah

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:47

linda2008 schreef:
Tennan, gefeliciteerd met je wp :) succes met filmen vandaag!

Helmab, gefeliciteerd met je wp :)

Urosa, Fijn dat je toch nog je proefje hebt kunnen opnemen maar wat vervelend zeg! Ik zal duimen voor een goede uitslag... :(:) En euh.. 195+ hoeft toch ook niet iedere keer? (Is ons doel uiteindelijk ook wel, maar voor nu ben ik blij met 180+) ;) :+

Kirsten, lekker toch! Dubbel winst geeft wel bevestiging dat je de volgende klasse aan kunt vind ik :j

Nickeltje, fijn dat je je kunt vinden in de punten en het commentaar, daar leer je alleen maar van en dan kun je weer vol positiviteit op naar de volgende :j

xRoossie, fijn dat je in de herkansing kon en dat het nu wel naar tevredenheid was :D hopen op een goed resultaat :D

Vorige week stroomde op dinsdag de eerste punten binnen voor het event van 23-7, ik kan mezelf dus niet helpen dat ik vanaf vandaag alweer op punten van 30-7 ga hopen... :o Dat word weer een dagje refreshen... :Y) hopelijk zijn jullie lekker actief in dit topic vandaag, alle tijd dat ik op bokt zit, kan ik niet op MijnKNHS zitten :+

Hahaha zo begon mijn gedachte ook al :))

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:54

helmab schreef:

Ja ik ben hier eigenlijk veel te nieuwsgierig en ongeduldig voor :o gelukkig doe ik er niemand kwaad mee (behalve mijzelf en mijn baas wellicht :+ haha)

Estell, gelukkig! Ben ik niet de enige :')

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:09

linda2008 schreef:
helmab schreef:

Ja ik ben hier eigenlijk veel te nieuwsgierig en ongeduldig voor :o gelukkig doe ik er niemand kwaad mee (behalve mijzelf en mijn baas wellicht :+ haha)

Estell, gelukkig! Ben ik niet de enige :')

Zo is het ook, ik ben ook gewoon nieuwsgierig. Benieuwd hoe we gereden hebben. Zeker nu ons eerste meetmoment eraan zit te komen.... ik weet niet. Stukje karakter :)) en inderdaad wie doe je er kwaad mee? Behalve jezelf en inderdaad je baas wellicht hahahaha

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:17

o tuurlijk dat is zeker zo... ik kijk meestal pas 3 dagen er na ik had gisteren op werk ff momentje dat ik voor gein op mijn tel keek en zag dat ze online stonden hahaha

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:08

Ik begin woensdag met kijken, zei wel voor de grap refreshen maar dat doe ik eigenlijk niet. Kijk wel paar keer op een dag :+

Linda2008: ik heb er nu al 2x net naast gezeten 194 en 194,5. Mijn PR 196,5 was op een meetmoment en had het online ook nog leuk gevonden :) En hoef nog maar 2 punten voor de M1 dus was leuk geweest als dit dan mijn laatste proefje had kunnen zijn. Maar dat lukt nu alleen nog met een gunstige jury, dus ga er niet van uit haha.

XRoossie95: fijn dat het deze keer wel goed ging!

Nickeltje, wat fijn zegt dat je zo'n leuk en positief protocol hebt gekregen!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:31

Dank voor de verjaardagswensen!

Lekkere punten komen er weer voorbij!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:37

Hier 187, tevreden!!

Vanavond mogen beide heren nog 1 film rondje voor deze week. Daarna even pauze vanwege vakantie

Wel pak ik met de Spanjaard nog 1 normale wedstrijd mee zondag. Ben benieuwd.

Is het al zeker dat online stopt na augustus ?

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:42

Hier ook de punten terug, filmpje dus niet afgekeurd
Jammer genoeg net geen winst,179,5

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:43

linn1502 schreef:
Is het al zeker dat online stopt na augustus ?

Nee hoor, is nog niets over bekend. Denk ook dat gezien de recente ontwikkelingen in Belgie (extra maatregelen bij wedstrijden) ze daar heel voorzichtig in zijn om iets definitiefs te gaan roepen. Dat duurt nog wel even en het zou mij niets verbazen als ze de termijn in eerste instantie gewoon verlengen. Maar ik verwacht daar op zijn vroegst pas in september bericht van.

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:53

Ik zou het super fijn vinden online te blijven rijden. Juist omdat de ontwikkelingen mbt Corona nu niet echt positief zijn. Ik ben en blijf mantelzorger, daar hoort ook voorzichtigheid bij.
Dus met deze ontwikkelingen durf ik niet op stap, hoe jammer het ook is.
Paardensport blijft hobby en moet wijken voor gezondheid

Ik hoop echt dat online blijft, eventueel in afgeslankte versie.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:55

Urosa, 194,5 is dan wel weer net jammer, maar alsnog super mooie punten!

Kara, ai dat zijn de meest pijnlijke punten die je kunt krijgen (vind ik).... jammer zeg!

helmab, nou ik moet toegeven dat ik ook niet eindeloos blijf refreshen. Maar ik kijk toch wel een paar keer per uur even op de app :o hihi
Zodra de eerste komt met "ik heb punten terug voor het event van.." dan word ik wel nieuwsgieriger merk ik. Nu heeft bijvoorbeeld nog niemand punten terug van 30-7 dus dan verwacht ik ook niet dat ik spontaan de eerste zal zijn ofzo :P hahaha

Ik ben ook benieuwd naar de verdere ontwikkelingen van de online events. We zullen het tzt vanzelf te horen krijgen :)

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:08

Ik vond mijn punten ook echt pijnlijk. Had als laatste een 5 ivm groeten niet getoond... dat heeft me wellicht een punt gekost
Was voor mn merrie m1 debuut

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:10

linda2008 schreef:
Kara, ai dat zijn de meest pijnlijke punten die je kunt krijgen (vind ik).... jammer zeg!

Nou dat vind ik ook. Hopelijk volgende keer beter Kara!

Lin1502: gefeliciteerd met je winstpunt :D

Ik ben ook heel benieuwd hoe het verder gaat in september. Maar nog even geduld dus. Denk ook niet dat ik dan elke week nog mee ga doen. Al blijft dat aanlokkelijk :') maar trainen voor de volgende klasses is natuurlijk ook belangrijk en neemt tijd om paard echt weer klaar te hebben.