Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:25

Kady, duidelijk. Er ontstond wat verwarring rondom je vraag, kan gebeuren. Nu is het weer helder en we horen de uitkomst wel :)

Estell, wat grappig, ik heb dat andersom! Ik ben mega kritisch, direct na een proef ben ik nooit tevreden (wel altijd dankbaar voor de inzet van mijn pony dus gelukkig beloon ik haar wel altijd uitgebreid ;) ) maar na verloop van tijd denk ik wel; ach het is goed zo, het is nog maar een B/L1 proefje, we zijn nog opbouwende, geen enkele proef is perfect enz. Maar ik moet wel toegeven dat ik de filmpjes niet nog 10x ga bekijken want dan word ik boos op mezelf (op wat ik allemaal fout doe) haha
Leuk dat jullie ook weer op reguliere wedstrijd gaan!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:39

linda2008 schreef:
Kady, duidelijk. Er ontstond wat verwarring rondom je vraag, kan gebeuren. Nu is het weer helder en we horen de uitkomst wel :)

Estell, wat grappig, ik heb dat andersom! Ik ben mega kritisch, direct na een proef ben ik nooit tevreden (wel altijd dankbaar voor de inzet van mijn pony dus gelukkig beloon ik haar wel altijd uitgebreid ;) ) maar na verloop van tijd denk ik wel; ach het is goed zo, het is nog maar een B/L1 proefje, we zijn nog opbouwende, geen enkele proef is perfect enz. Maar ik moet wel toegeven dat ik de filmpjes niet nog 10x ga bekijken want dan word ik boos op mezelf (op wat ik allemaal fout doe) haha
Leuk dat jullie ook weer op reguliere wedstrijd gaan!

Ik kijk m’n filmpjes ook maar 1x hoor. Anders word ik gek. Maar ik ben gewoon zo trots op waar we gekomen zijn in zo’n korte tijd. Ik bedoel in januari kwamen we de bak niet eens door :)) dus als die dan de proef “gewoon” loopt zonder dat ik te veel moet bijsturen ben ik al super blij maar hoe langer ik over m’n proef nadenk hoe meer ik denk: oh jeej dat of dag ging toch niet zooooo geweldig... :))

Ja, voor het eerst met dit paard. Ik hoop dat die me laat zitten :))

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:48

Estell: ik heb ook altijd wat moeite met de AC lijn :') maar lekker dat het opnemen nu klaar is en je kan focussen op het weekend. En super van jullie progressie :j

XRoossie95: fijn van het proefje met je eigen. Ben benieuwd naar je punten! Wat jammer van je moeder zeg! Nouja volgende keer beter :+

Linda2008: jammer dat het proefje niet helemaal lekker ging. Maar kan inderdaad gebeuren. Hopelijk gewoon nog een winstpunt :D

Ik ben sinds gisteren niet lekker met keelpijn . Straks afspraak bij de huisarts (verwacht weer schimmelinfectie in mijn keel door medicatie :roll:) afhankelijk daarvan ga ik dan waarschijnlijk wel vanmiddag lessen en proefje opnemen maar niet echt leuk als je niet lekker bent.

Ghostattack

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:59

Hier punten terug van onze drama proef! Alsnog 184 punten dus mega blij mee. Leuk opbouwend commentaar erbij en wat complimenten. Wellicht op sommige punten wat soepel gejureerd, maar ook weer goeie hoge cijfers voor dingen die echt goed gingen. Daar hou ik van :j Morgen weer opnemen voor aankomende donderdag!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:20

Akke_sSpring: heftig zeg! Knap gereden nog onder de omstandigheden. Hopelijk helpt de injectie vrijdag weer, beterschap :(:)

Ghostattack, super gefeliciteerd met je winstpunt!

Daffodil gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:23

Daffodil, jarig.. yeah gefeliciteerd!!!

GA, gefeliciteerd met je winstpunt!

Urosa, oeii beterschap! hopelijk kun je gewoon lekker verder :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:24

Voor het event van 6-8 mijn dochter ook weer een keer ingeschreven (B pony's).

Daffodil gefeliciteerd

urosa beterschap

Andere gefeliciteerd met de punten

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:44

Ik zit echt hopeloos te refreshen.
Ben zo ontzettend benieuwd naar m'n punten en heb ze altijd graag voor ik de volgende opneem. Maar begrijp ook dat ze druk zijn maar toch blijf ik refreshen haha

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:45

Ik heb zaterdagavond een proefje ingestuurd maar durf nog niet te kijken want ben echt bang dat de kwaliteit te slecht is geworden doordat ik moest draaien. Ik wil de jury’s gewoon geen slecht proefje aan doen (op mn mobiel is hij nog wel goed)

Er komt weer warm weer aan dus wordt weer even plannen met het maken van de filmpjes de komende week.

Wel een interessante vraag over dat starten op donderdag, daar had ik helemaal niet bij stil gestaan. Ik ben wel benieuwd naar het antwoord.

Dat is bij jullie wel steeds een hele filmparade roossie! Jij 2 keer en je zus ook nog eens. Wel gezellig zo samen. Maar misschien wel handig om je proefje toch uit je hoofd te leren, dan ben je minder afhankelijk.

Ik rij meestal wel 2 keer het proefje en heb dan vaak al een gevoel van die wordt het. Dan kijk ik die 1 keer door of alles erop staat en dan sturen en niet meer naar omkijken :D

Beterschap Urosa, hopelijk lukt het vandaag nog wel allemaal.

Daffodil, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en heel erg bedankt voor je inzet als jury bij het online jureren en het meepraten in dit topic! Dat maakt zo'n topic toch een stuk waardevoller die mix van ruiters buitenstaanders en juryleden! Geniet van je vakantie.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:03

Ik heb zaterdag avond mijn filmpje ingestuurd voor de 30e. Krijg nu al refresh-neigingen. Zwaar kansloos dit _O-

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:08

linn1502 schreef:
Ben zo ontzettend benieuwd naar m'n punten en heb ze altijd graag voor ik de volgende opneem. Maar begrijp ook dat ze druk zijn maar toch blijf ik refreshen haha

Ik ook :') Heb woensdagmiddag proefje opgestuurd, dus ben benieuwd. Ik heb nu mijn telefoon maar weggelegd want ik ben eigenlijk aan het werk (thuis) :o Bokt sluit ik ook na deze post af haha.

Ghostattack: Fijne bevestiging dat je met een voor jullie doen mindere proef ook een mooise score behaald! Gefeliciteerd *\o/*

Urosa: Beterschap!

Queelens: Het helpt ook niet dat sommige mensen soms al wel razendsnel hun punten terugkrijgen, want het kán dus wel :Y)

Ik heb voor aankomende donderdag ons laatste online event staan en zondag gaan we weer naar een meetmoment *\o/*

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:13

KirstenHorse schreef:
linn1502 schreef:

Ik ook :') Heb woensdagmiddag proefje opgestuurd, dus ben benieuwd. Ik heb nu mijn telefoon maar weggelegd want ik ben eigenlijk aan het werk (thuis) :o Bokt sluit ik ook na deze post af haha.

jeetje wat fijn _/-\o_ ben ik tenminste niet de enige :')

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:16

Snap nu wel de snelle refresh neigingen haha. Soms zijn de punten inderdaad heel snel terug :j

Werkse Kirstenhorse! En leuk dat je weer op pad gaat! Wanneer ga je filmen voor je laatste online event?

Fleury: stukje in de Hoefslag was een korte samenvatting van het online interview! Komt vast wel goed met je filmpje! Bij mij is het draaien toen ook goed gegaan en uploaden duurt bij mij ook maar paar minuten altijd.

Kiki:leuk dat je dochter weer meedoet!

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:38

Hoe informeert de knhs je als je filmpje is afgekeurd? Krijg je dan een mailtje of zie je dat ergens in mijnknhs?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:44

kara schreef:
Hoe informeert de knhs je als je filmpje is afgekeurd? Krijg je dan een mailtje of zie je dat ergens in mijnknhs?

Dan krijg je een mail.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:56

Is dit nog steeds mogelijk tm september ? :)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:03

Naomi_Haffie schreef:
Is dit nog steeds mogelijk tm september ? :)

Tot september, dus de hele maand augustus nog.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:44

Hier 195 punten binnen in het L2 *\o/* Iets vriendelijk gejureerd, maar kan me wel overal in vinden! We zitten in een goede flow en dat is echt genieten. Het M1 komt wel heel dichtbij zo :):)
Laatst bijgewerkt door KirstenHorse op 27-07-20 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:45

Gefeliciteerd

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:47

Wauw. Gefeliciteerd!

( ga gelijk zelf nog een keer kijken) haha wat slecht. Bij mij ook L2

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 14:48

Kirsten, gefeliciteerd!! goed zeg!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:00

Mooie punten!
Ik heb heel hoopvol ook even gekeken (ondanks slechte proef ben ik toch wel benieuwd) maar ik heb nog geen punten...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:04

Oh ik ben sukkel..
Dahct ga volgende week fimlpje oonemen, want had vandaag medishce ingreep, oeps... had me vergist kwam ik gisteren ahcter ( no ja, vannacht) dat is volgende week. Meot hrt dus deze week wel filmen en zjin zo nog noet klasr :(

Misschien disclaimer op voorblad bji filmen "sorry... ik weet het, maar dat is ook zo wat. Is overigens Z dus neit voor punten, maar dahct wel leuk om te lsten beoordelen.

Ga filmer maar eens appen... :z

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:28

wachten jullie dan op punten van 16, 23 of 30 juli ?

Sjolvir, ach zonder punten doe je toch ook niets kwaad? Goede oefening toch juist? Een jury zal je liever helpen en tips geven, dan uitlachen en het zonde van zijn tijd vinden hoor :P Juryleden zitten er over het algemeen écht om te helpen :j ;)

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 15:52

linda2008 schreef:
wachten jullie dan op punten van 16, 23 of 30 juli ?

Sjolvir, ach zonder punten doe je toch ook niets kwaad? Goede oefening toch juist? Een jury zal je liever helpen en tips geven, dan uitlachen en het zonde van zijn tijd vinden hoor :P Juryleden zitten er over het algemeen écht om te helpen :j ;)

Ik heb mijn punten gekregen van de 23e :)

Bedankt allemaal! Succes met het refreshen :Y)