Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En wat leuk dat je een interview hebt gehad!
maar hij hield zijn sh*t together. Behalve bij de crossmotor was het even pure paniek en lagen we bijna in de sloot
Lakaj is super chill als buitenrit paard, en die deed het goed met zijn vroegere bijrijdster. Het was erg gezellig dus we gaan het vaker doen. Ze had geen tijd meer om Lakaj naast haar eigen te doen, maar zo af en toe op buitenrit vond ze erg leuk.

Mooi dat t zo geslaagd was, lekker als je op deze manier wel af en toe op pad kan met ze!
Die kop van m met die bak in zn mond is echt goud
Maar t lampje is na een werkdag wel echt uit, wederom blij met moeders die zich vermaakt met mn knapperd. 

kregen helaas tien minuten voor t eind een stortbui over ons heen waardoor we binnen drie rondjes doorweekt waren. Net jammer. Hij deed wel mega z’n best en was fijn! Maar iets eerder gestopt dus, was niet eerlijk om nog te verwachten dat ie bleef lopen zo
Foto's zien er erg fijn uit, leuk hoor
zou ik gezellig vinden!

jij gaat gewoon GP halen met em. Mooie foto's ook van Theo!
*

En dan moest je wel geduld hebben met je bitten zeg! Roz ziet er goed uit op de foto's!
En Roz ziet er goed uit, fijn dat je nu eindelijk je bitten krijgt, idd hopen dat ze passen en het wachten niet voor niks was!
En sowieso is het wennen van 20x40 binnen om hindernissen heen naar een lege 20x60 buiten naast een voetbalveld, met vandaag ook nog een natte bodem
Rete braaf hoor, maar wel echt heel erg groen dan ineens weer. Beide kanten twee 'voltes' gedraafd en wat gestapt, dat deed ze knap, dus lekker snoepjes erin en klaar
Nu eerst Karel gepakt, kon ik die nog even losrijden voor de les. En dat beviel veel beter. Hij pakte zo fijn aan
Vervolgens Lakaj en die deed ook heel goed zijn best. Door hem losser te houden in kaak en meer de hand toe te rijden ging de galop ook weer een stuk fijner
urosa schreef:SW, klinkt wel als een dure ruil zo? 3 paarden in training voor het gebruik van een trailer? Maar klinkt wel als 3 leuke projectjes en lekker gevarieerdEn dan moest je wel geduld hebben met je bitten zeg! Roz ziet er goed uit op de foto's!
Het is inderdaad maar één paard in ruil voor de trailer en de andere twee krijg ik voor betaald. Ze zijn wel allemaal van dezelfde eigenaresse haha.