Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SweetVanille

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:35

Hoe duidelijker moeten ze het nog maken :P :P

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:39

SweetVanille schreef:
Hoe duidelijker moeten ze het nog maken :P :P

Ja eens. Ik ben er pas net mee begonnen maar dit staat overal keurig vermeld :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:41

Ik heb vandaag voor het eerst een video teruggestuurd. Ik zag alleen een witte waas bewegen. Video was totaal niet scherpgesteld. Na 3 onderdelen bekijken ben ik gestopt. Sneu maar dit kon echt niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:43

Ik snap de vraag wel, je mag niet aan 2 wedstrijden op één dag deelnemen met hetzelfde paard. De filmdata zijn ook andere dagen, maar het officiële evenement is toch dezelfde dag. Ik gok dat het geen probleem is, omdat je dus op een andere dag kan filmen, maar ik zou het wel navragen. Zo simpel al hierboven gesteld wordt is leuk als je het alleen over het filmen hebt. Dat staat inderdaad overal duidelijk, maar er staat nergens iets over een meetmoment of wedstrijd op dezelfde dag als het online evenement. Ook de startkaart moet op de dag van het evenement geldig zijn en niet de data ervoor waarop je mag filmen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 18:53

Nou ik snap de vraag ook wel en die zou ik zeker even bij de KNHS neerleggen want anders loop je de kans dat je een waarschuwing krijgt. Je mag namelijk niet twee keer op 1 dag starten en als ze het meetmoment en je filmpje op dezelfde datum zetten omdat dat de datum is van het event, mag het dus niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:03

Precies, dan kan je beter contact opnemen met de knhs zelf zodat je geen problemen krijgt.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:17

Dat was de vraag ook niet. De vraag was juist of ze de online eerder op mag nemen. En DAT staat overal vermeldt :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:20

SweetVanille schreef:
Dat was de vraag ook niet. De vraag was juist of ze de online eerder op mag nemen. En DAT staat overal vermeldt :)

Ik lees de vraag net als Daffodil en MyWishMax; de eventdatum van het online event en het meetmoment zijn hetzelfde en je mag niet deelnemen aan 2 evenementen op 1 dag, is hier een uitzondering voor in dit geval omdat de opnamedatum eerder kan liggen of blijft eventdatum gelden? Ik zou dit inderdaad ook even navragen bij de KNHS.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:42

Hoe kijken de jury’s ernaar als je in de wei rijd, wil je dan de achterkant afgezet zien met grond balken of is hoekpunten dan genoeg? Mijn rijbak wilt niet vast komen te liggen dus veelste zwaar.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 19:43

Spaansepony schreef:
Hoe kijken de jury’s ernaar als je in de wei rijd, wil je dan de achterkant afgezet zien met grond balken of is hoekpunten dan genoeg? Mijn rijbak wilt niet vast komen te liggen dus veelste zwaar.

Ik heb ook m’n ring uitgezet in t land en rij prima punten. Blijkbaar is er dus geen bezwaar haha

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:23

WenK schreef:
SweetVanille schreef:

Ik lees de vraag net als Daffodil en MyWishMax; de eventdatum van het online event en het meetmoment zijn hetzelfde en je mag niet deelnemen aan 2 evenementen op 1 dag, is hier een uitzondering voor in dit geval omdat de opnamedatum eerder kan liggen of blijft eventdatum gelden? Ik zou dit inderdaad ook even navragen bij de KNHS.

De vraag was niet of ik online eerder mag opnemen, dat snap ik ook wel en dat staat idd duidelijk overal aan gegeven. Mijn vraag is of ik deel mag nemen aan het online event met datum 30-7 als ik het eerder opneem terwijl ik op die datum ook een echte wedstrijd heb.
gezien je normaal geen twee wedstrijden op de zelfde dag met het zelfde paard mag rijden.
Ik vraag het wel na bij de KNHS

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:24

caro29 schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst een video teruggestuurd. Ik zag alleen een witte waas bewegen. Video was totaal niet scherpgesteld. Na 3 onderdelen bekijken ben ik gestopt. Sneu maar dit kon echt niet.

Hoop niet dat ik dat was. Paard is ook wit

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:31

Verstandig Kady! Liever een keer te vaak iets vragen dan in de problemen komen omdat er geen uitzondering gemaakt wordt met online events en normale wedstrijd/meetmoment. Wil je het nog laten weten als je antwoord hebt?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:38

Vreemd dat er zo’n “aanval” komt... :') ik had de vraag hetzelfde geïnterpreteerd als SweetVanille als ik eerlijk ben. Ik ging er namelijk van uit dat je zoiets al had nagevraagd voordat je je voor 2 evenementen op geeft... maar laat je het weten zodra je antwoord hebt van KNHS? Wellicht hebben meer mensen er iets aan. :)

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 20:58

ynskek schreef:
tessie98xx schreef:
Vanmorgen weer punten terug gehad, 186 in de L1 :)
Super leuk dat de jury de moeite heeft genomen om het protocol van ontzettend veel feedback te voor zien. Daar kunnen we weer mee verder oefenen :j

Met wie start jij momenteel? Toby nog of een andere?

Ja Toby inderdaad!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:10

friesam schreef:
caro29 schreef:

Hoop niet dat ik dat was. Paard is ook wit

Het was een pony. Pony en paarden door elkaar. Nog een 2e teruggestuurd want als je alleen de 1e blz van het paspoort toont kan je wel rondje om de pony lopen maar heb ik geen idee of het de juiste is. Knhs beoordeeld maar of ik hem moet beoordelen

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:29

MyWishMax schreef:
Ik snap de vraag wel, je mag niet aan 2 wedstrijden op één dag deelnemen met hetzelfde paard. De filmdata zijn ook andere dagen, maar het officiële evenement is toch dezelfde dag. Ik gok dat het geen probleem is, omdat je dus op een andere dag kan filmen, maar ik zou het wel navragen. Zo simpel al hierboven gesteld wordt is leuk als je het alleen over het filmen hebt. Dat staat inderdaad overal duidelijk, maar er staat nergens iets over een meetmoment of wedstrijd op dezelfde dag als het online evenement. Ook de startkaart moet op de dag van het evenement geldig zijn en niet de data ervoor waarop je mag filmen.

Hebben wij al gedaan vorige maand een is geen probleem geweest. Hebben in ieder geval niks gehoord

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:38

Excuses hoor... Denk dat je zolang je ze niet op dezelfde dag rijdt, geen probleem hebt.
Vraag viel op meerdere manieren te interpreteren..

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:44

Nou, mijn geduld wordt wel op de proef gesteld bij deze serie.
Ik heb er maar een paar zonder bijzonderheden.

Van eentje heb ik alleen de laatste 25 seconden van de proef. Van 2 klopt het combinatienummer wat genoemd is niet met wat op het protocol staat.
Rondje om het paard en inzoomen op sporen dat vergeten we maar. Paspoort onscherp en verkeerde pagina 1 seconde in beeld.. %)

1 proef met 2 winstpunten en nog een erg leuke vos die wat wiebelig was dus net geen 2 punten, maar was wel leuk om naar te kijken.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:33

Wat heb je gejureerd Tilmar?
Wel balen van je tijd als je niet eens aan beoordelen toekomt.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:44

Marjolein schreef:
Wat heb je gejureerd Tilmar?
Wel balen van je tijd als je niet eens aan beoordelen toekomt.

Was allemaal B, ja was met hobbels deze keer.
Maar misschien ook ruiters die voor het eerst meededen, dus maar geduldig alles op het protocol gezet.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 07:50

Caro en Tilmar, jeetje zeg, jullie zijn wel flink op de proef gesteld.... ik begrijp dat er iets vergeten kan worden, of dat er met uploaden iets mis kan gaan, maar sommige van jullie verhalen zijn wel extreem zeg :oo dan voel je je ook niet echt serieus genomen lijkt mij... :(

Zijn er alweer mensen die proeven van 30-7 hebben ingeleverd? Ben benieuwd of de punten weer zo snel binnen rollen :))

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 08:05

Gisteren beide proeven gefilmd. Met mijn eigen paard super tevreden, denk de beste proef tot nu toe :o Dus meteen ingeleverd. Maar bij mn verzorgpaard was het een ramp :') Die deed ik als eerste en mn moeder dacht dat ze langzamer moest lezen, dus nu als ik bij de letter was, werd er gelezen wat ik bij die letter moest doen. En de L1 ken ik niet uit mn hoofd, dus dat heeft heel veel fouten opgeleverd |o Kon helaas niet meteen een tweede proef doen, want mn zus moest ook nog en het was warm zat voor m. Hopelijk kan ik deze week nog een keer filmen en anders word het maar niks insturen gok ik :wave:

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:05

Jeetje Caro en Tilmar, wat een gedoe allemaal met de filmpjes! Goede geduldsoefening, maar ontzettend balen!

Ik heb zaterdagavond mijn filmpje ingestuurd. Ondanks dat ik zodra ik een proef rij nog steeds niet weet waar de ac lijn zit ben ik tevreden over m’n proef. Al merk ik wel dat hoe meer dagen eroverheen gaan hoe minder tevreden ik ben :)) . Maar paard doet t braaf! Dus dat is al hartstikke fijn.

Ik heb expres afgelopen weekend gefilmd want volgend weekend gaan we voor het eerst echt op concours. Dat wordt een hele beleving denk ik :))

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:11

linda2008 schreef:
Vreemd dat er zo’n “aanval” komt... :') ik had de vraag hetzelfde geïnterpreteerd als SweetVanille als ik eerlijk ben. Ik ging er namelijk van uit dat je zoiets al had nagevraagd voordat je je voor 2 evenementen op geeft... maar laat je het weten zodra je antwoord hebt van KNHS? Wellicht hebben meer mensen er iets aan. :)

Ik heb nog niet twee dingen opgegeven. Alleen de wedstrijd op locatie. Ik zag gisteren dat er nog plek was in het online evenement dus wilde nog opgeven maar omdat ik niet wist of dat mocht vroeg ik het hier.
Als ik antwoord krijg laat ik het weten.