Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SweetVanille schreef:Dat was de vraag ook niet. De vraag was juist of ze de online eerder op mag nemen. En DAT staat overal vermeldt
Spaansepony schreef:Hoe kijken de jury’s ernaar als je in de wei rijd, wil je dan de achterkant afgezet zien met grond balken of is hoekpunten dan genoeg? Mijn rijbak wilt niet vast komen te liggen dus veelste zwaar.
WenK schreef:SweetVanille schreef:Dat was de vraag ook niet. De vraag was juist of ze de online eerder op mag nemen. En DAT staat overal vermeldt
Ik lees de vraag net als Daffodil en MyWishMax; de eventdatum van het online event en het meetmoment zijn hetzelfde en je mag niet deelnemen aan 2 evenementen op 1 dag, is hier een uitzondering voor in dit geval omdat de opnamedatum eerder kan liggen of blijft eventdatum gelden? Ik zou dit inderdaad ook even navragen bij de KNHS.
friesam schreef:caro29 schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een video teruggestuurd. Ik zag alleen een witte waas bewegen. Video was totaal niet scherpgesteld. Na 3 onderdelen bekijken ben ik gestopt. Sneu maar dit kon echt niet.
Hoop niet dat ik dat was. Paard is ook wit
MyWishMax schreef:Ik snap de vraag wel, je mag niet aan 2 wedstrijden op één dag deelnemen met hetzelfde paard. De filmdata zijn ook andere dagen, maar het officiële evenement is toch dezelfde dag. Ik gok dat het geen probleem is, omdat je dus op een andere dag kan filmen, maar ik zou het wel navragen. Zo simpel al hierboven gesteld wordt is leuk als je het alleen over het filmen hebt. Dat staat inderdaad overal duidelijk, maar er staat nergens iets over een meetmoment of wedstrijd op dezelfde dag als het online evenement. Ook de startkaart moet op de dag van het evenement geldig zijn en niet de data ervoor waarop je mag filmen.
linda2008 schreef:Vreemd dat er zo’n “aanval” komt...ik had de vraag hetzelfde geïnterpreteerd als SweetVanille als ik eerlijk ben. Ik ging er namelijk van uit dat je zoiets al had nagevraagd voordat je je voor 2 evenementen op geeft... maar laat je het weten zodra je antwoord hebt van KNHS? Wellicht hebben meer mensen er iets aan.