Baby is knap!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blijkbaar zijn wij een lastig in te schatten combinatie
). Had echt niet mogen opstappen, maja, blij dat ik t gedaan heb, nu wel de gevolgen dragen. Maar dat moet dan maar. En rijden is ergens goed voor, kan iig mn benen weer optillen
besloten de slangenvolte vliegende wissel van contra naar contra thuis niet te vragen. De bak is kleiner dan 20x40 denk zo'n 18x38 dus dat wordt zo krap. Ik doe nu dan halve volte in contra, op X vraag ik de wissel ga dan in de goede galop verder op de volte waar ik hem dan eigenlijk in contra door zou moeten gaan de andere kant op. Ik zie het 17 oktober wel. Is ook maar 1 cijfer in 1 proefje.
De groene vliegende wissel gaat top. Terug uit de middengalop en stukje contra vraagt nog even geduld

veel plezier op Terschelling.
thanks voor je lieve woorden, we gaan inderdaad lekker snel. Maar hij mag nu even vrij en moet wel echt nog wat scherper allemaal voordat we PSG gaan starten. Ik heb voor het zz zwaar gewoon m’n kür van de para geupgrade, uit m’n hoofd, nooit geoefend, maar kwam best prima uit haha; https://youtu.be/6GNFx2JxKrA
https://youtu.be/eDY-GfImYP4

Knap van jullie hoe snel en goed het gaat!
Mochten met 214,5 naar huis

minder fijn gereden als gister, maar dat is van ons bekend. Deze locatie blijft Passie veel spanning houden. En hadden ook wat stomme fouten. En we waren moe.

sorry, echt bizar gewoon. Maar nette punten de tweede proef! En superknap wat je met Passie neerzet, ook op spannende locatie en met wat minder focus.
Nimber schreef:Super tof lady’s wat een mooie resultaten allemaal!!!
) en ik kan oprecht zeggen dat beide dames deze punten dik verdiend hebben. Zulke fijne correcte proeven. Geen grote fouten, hooguit wat slordigheidjes wat iedereen heeft. Ik weet niet waar het de vorige keren met de jury’s mis is gegaan. Maar ik weet wel dat ze beide in deze klassen thuis horen. Leuk om nu een beeld te hebben van hoe ze proeven rijden. En ook leerzaam, want ik rijd een stuk slordiger.