Sjolvir, hier hetzelfde.
Ik stapte er na een maand op en ze deed het nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus erg knap dat mn ponytoppertje ondanks weinig training toch erg leuk meedoet.
)

ben je met 2 wedstrijden de B door
Supergaaf joh!

Bij deze vereniging hadden zo ook een competitie over het afgelopen seizoen. Ook daar werden we eerste!
Wel een nadeel ondervonden aan het starten tussen de paarden.....
We hebben helaas wat tegenslagen gehad waardoor we dit jaar maar 2 wedstrijden mee hebben gepakt in de B (net geen winst). Inmiddels zijn we weer zo ver dat ik vanaf deze maand weer ga inschrijven! Hopelijk gaan we deze keer wel wat hogere punten rijden, aangezien we nu al een heel stuk verder zijn in onze training. Al vind ik nog steeds dat we niet B klaar zijn 

dit zijn ik en Blits:
) 18 ben geworden betekent dit ook het einde van mijn ponytijd. Dus ga ik hem tussen de paarden verder starten
Ik heb mijn startpas al om laten zetten dus binnenkort gaan we ons debuut maken tussen de paarden. Ik start met hem al een tijdje Z2 en ga bij de paarden ook meteen Z2 starten ondanks dat het andere proeven zijn! Ben erg benieuwd of we een beetje mee kunnen komen