Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nimber schreef:Ik vond het ook heel bijzonder om te zien. Aan de andere kant, ze betalen je bizar goed voor les. Die prijzen liggen ook zoveel hoger dan hier.

dat zou voor mij ook niet te betalen zeg, gelukkig maar dat je geen winstpunten systeem hebt dan ja. Kunnen ze ook niet maken met zulke prijzen. Nederlandse trailer importeren?
Maar ik vind die grote trailers met een mooie pick up altijd wel gaaf!
daar was ik echt heel blij mee. Net 1 puntje te weinig voor 65%, dat had ik als doelstelling. Maar ik vind hem gehaald
Mijn instructrice heeft me geholpen met losrijden, dat was fijn! Ik was ook erg tevreden hoe hij liep, helemaal in proef 2. Ik mocht hem van instructrice, voor niet 'optillen' (lees hand meer naar voren en hoger) zij wil dat echt van achteruit. Vind ik ook fijn, maar dan kan hij in de proef af en toe eens achter de LL kruipen. Bij jury 1 ging er dan een punt per onderdeel af. Dan gaat het hard. Jury 2 waardeerde juist dit beeld, want heb haar 2x eerder gehad. Puntte ze wel winst, maar niet zo hoog. Het is soms een beetje puzzelen, ik hoop dat we hem nog sterker krijgen in training dat hij zelf beter opgericht blijft. Maar eigenlijk vind ik, dat hij gezien zijn bouw, leeftijd en hele geschiedenis echt al super loopt
Zondag gaan we weer, hopelijk dan het laatste puntje in de Z1.

Wat voor afstamming heeft die van jou?
Winnie en ik wonnen zojuist de klasse zz-zwaar in Houten en dat betekent dat we in 3,5 week tijd het zz-zwaar zijn uitgereden
Ik ben zo trots op mijn oude man die het maar elke keer weer doet voor me. Morgen gaan we nog even genieten in de kur en dan mag hij lekker t/m half oktober alleen maar leuke dingen doen en vakantie.

gefeliciteerd! Mooie foto's ook!
ik vind het jammer dat de sportdag zo ver weg is voor mij. Anders was ik wel komen kijken. Heel veel succes in ieder geval!
mijn Oma van 92 komt ook kijken, haalt mijn man op. Die kijkt er zo naar uit, liep al op te scheppen bij haar buren
dus dat geeft het wel wat extra's

Nimber schreef:Ik heb gister mijn zzzwaar debuut gehad. In de mist. Ice voelde goed aan, fijn gereden. De rem was er redelijk af al was t nog niet zo goed als thuis. Na de eerste proef was ik al happy. Geen echte fouten nog wel wat groenig en slingers hier en daar. Tweede proef nog wat fijner gereden. Series kwam ik goed door dus ik was super trots.
Geen winst gereden. Dingen waar ik in t zzlicht 7ens en 8en voor krijg zijn nu 6jes.
Werk aan de winkel
en we hebben onze eerste 9ens in the pocket. Voor beide keren halthouden en groeten, hij stond strak vierkant. Ook 8en voor oa de eenvoudige wissels dus super tof
17 oktober Z2 debuut, zoveel zin in! Dan droppen de scores wel even weer naar beneden
maar leuke nieuwe uitdaging. Oma vond het ook prachtig trouwens!
maar wat fijn dat je zo fijn gereden hebt. Jammer dat de punten wat tegenvielen.. misschien ook gewoon weer even aftasten. Ik twijfelde al wat je ging starten toen ik Maaike haar story voorbij zag komen op instagram. Maar super stoer dat je het gewoon gedaan hebt! Wie had je als jury?
en wat leuk die foto met je oma, leuk dat je dat nog kan delen samen.
ik ervaar het persoonlijk niet als ingewikkelder ofzo.
had gewoon m’n para kür gepakt en een paar lijntjes uit m’n hoofd veranderd voor de pirouettes en de series en dat kwam eigenlijk best prima uit. We waren 3de met 68,5%

Karel zondag na de proefje in het bos uitgestapt, vond ie prachtig. Omdraaien om terug te gaan deed ie met tegenzin
ik ga dan op Karel, en meid die Lakaj vroeger heeft gereden gaat op Lakaj. Heb er al helemaal zin in
hij kijkt echt happy en loopt mooi bergopwaarts