Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
helmab schreef:Anoeska27 schreef:Het online jureren is soms ook wel frustrerend, ik heb laatst iemand uit moeten sluiten waarbij ik live in had kunnen grijpen. Ze reed M en vergat haar zweep weg te gooien.
dat is ook wel erg slordig zeg... dan ben je er niet echt mee bezig heb ik idee.
SweetVanille schreef:Hoe doen jullie (jury) het als de gehele neusriem ontbreekt? Zag laatst 1 in dr ouwe kloffie, vaal oud dekje en hoofdstel zonder neusriem. Is dat -2 of niet beoordelen?
(Daarbij snap ik dan echt niet waarom je meedoet, maar oke)
SweetVanille schreef:Hoe doen jullie (jury) het als de gehele neusriem ontbreekt? Zag laatst 1 in dr ouwe kloffie, vaal oud dekje en hoofdstel zonder neusriem. Is dat -2 of niet beoordelen?
Marjolein schreef:Je hoeft ook geen wedstrijdtenue aan, vandaar mijn vraag. Ik weet niet waar in de reglementen het verplicht een cap dragen staat. Vaak is dat ook locatie en daardoor verzekeringsgebonden.
friesam schreef:SweetVanille schreef:Hoe doen jullie (jury) het als de gehele neusriem ontbreekt? Zag laatst 1 in dr ouwe kloffie, vaal oud dekje en hoofdstel zonder neusriem. Is dat -2 of niet beoordelen?
Ik vind het enorm respectloos naar een jury. Iemand die z’n/haar best doet om je te beoordelen.
Iemand neemt de moeite voor mij als ruiter om dat filmpje te beoordelen, dus neem ik de moeite als ruiter om mn paard te wassen (schimmel) vlechten knotten en mezelf in (zomer) tenue te hijsen.