Ik mag zaterdag een cross van 4km lang rijden in de heuvels. Gaat leuk worden...
Lithya
Geplaatst: 30-06-15 15:38
Ja, maar dat vind ik niet zo raar bij temperaturen van 35 graden en hoger. Zijn de spelen niet.
_lautje_
Geplaatst: 30-06-15 15:43
Ik geloof dat ik een gewoon concours in de buurt ook zou laten gaan. Overigens voorAl voor mijzelf dar ik dan geen zin heb om in de vrachtwagen te moeten zitten.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Jeetje Anne, ik las het ja. Wat jong zeg. Heel naar...
Ik mag vrijdag lekker 's avonds starten met cross. Half zeven dressuur en 20.44 cross in. Stalletje gehuurd, vond mijn wel goed idee dus zegt ie ik betaal de stal wel, verstandig dat je dat doet! Hoe lief!
Lithya
Geplaatst: 30-06-15 21:13
Ik kom net van paard af. Probeer ik netjes te filmen, doet die gek of hij recht op paaltje af gaat. Doet hij wel vaker
Wat vreselijk Anne! Dat van die baby hoorde ik op de radio... Pffff waar zit je verstand.
Je kunt altijd de ochtend van het concours nog afmelden. You never know, voor je het weet hangt er een onweerswolk boven je hoofd terwijl je in bikini staat
Eva
Geplaatst: 01-07-15 09:32
Zuidlaren is ook afgelast dus geen concour voor mij dit weekend
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. En dan verplaatsen ze het ook nog naar zo'n dom weekend. Ik ga hard toeterend Zuidlaren voorbij dan om naar Veendam te rijden
Ze kunnen het weer voor vanavond nog niet juist voorspellen en dan gaat iedereen voor as weekend al maatregelen treffen. Vrijdag is ook nog vroeg genoeg om dat soort dingen te bepalen. Ik heb vorig jaar ook concours gereden met 35 graden en daar zijn we ook niet dood aan gegaan.