stalleke schreef:Ik denk dat ik jou had! Ik had een hele mooie grijze fjord!
Voorletters CJM ? (Ik zal je achternaam niet zo openbaar plaatsen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Nou, ik heb hier een record... niet qua punten, maar qua filmen...
Paspoort 1 seconde gefilmd, alleen naam paard
Spoor maar aan 1 kant ingezoomd
Geknipt in de film
Hoek soms niet gefilmd
Camera niet stil gehouden![]()
Toch maar wat van gemaakt, leek allemaal niet expres. Maar kom op, zo moeilijk is het toch niet om gewoon een lijstje te maken van wat je moet filmen? Ik snap dat echt niet.
friesam schreef:Moet zeggen dat rondje om het paard filmen begint hier steeds meer probleem te worden paard wil niet dat iemand achter hem loopt. Dus achteruit en omhoog. Misschien dat ik volgende keer iemand hem vast laat houden of zo.
Nickeltje schreef:Leek niet expres, maar klopt van geen kanten met de afspraken... Dan heb je toch alle reden om daar retour te sturen en het opnieuw te laten filmen
friesam schreef:Moet zeggen dat rondje om het paard filmen begint hier steeds meer probleem te worden paard wil niet dat iemand achter hem loopt. Dus achteruit en omhoog. Misschien dat ik volgende keer iemand hem vast laat houden of zo.
Tilmar schreef:Nou, ik heb hier een record... niet qua punten, maar qua filmen...
Paspoort 1 seconde gefilmd, alleen naam paard
Spoor maar aan 1 kant ingezoomd
Geknipt in de film
Hoek soms niet gefilmd
Camera niet stil gehouden![]()
Toch maar wat van gemaakt, leek allemaal niet expres. Maar kom op, zo moeilijk is het toch niet om gewoon een lijstje te maken van wat je moet filmen? Ik snap dat echt niet.
Tilmar schreef:friesam schreef:Moet zeggen dat rondje om het paard filmen begint hier steeds meer probleem te worden paard wil niet dat iemand achter hem loopt. Dus achteruit en omhoog. Misschien dat ik volgende keer iemand hem vast laat houden of zo.
Of aan de ene kant heen lopen, hele paard, dan teruglopen en zoomen op spoor, dan voorlangs naar andere kant, achter hele paard filmen en teruglopen spoor?
Tilmar schreef:Nickeltje schreef:Leek niet expres, maar klopt van geen kanten met de afspraken... Dan heb je toch alle reden om daar retour te sturen en het opnieuw te laten filmen
Er staat in de toelichting dat je er 'schappelijk' mee om moet gaan.
Sporen leek niks mis mee
Knip zat in het begin
Ik heb meegewiebeld met de film![]()
Ze had geen winst
Dus opnieuw filmen leek mij niet zinvol.
Ik heb er nu een die is zo onscherp dat ik alles na de EB lijn niet kan beoordelen, die gaat wel terug.
WenK schreef:friesam schreef:Moet zeggen dat rondje om het paard filmen begint hier steeds meer probleem te worden paard wil niet dat iemand achter hem loopt. Dus achteruit en omhoog. Misschien dat ik volgende keer iemand hem vast laat houden of zo.
Is het een mogelijkheid om hem zelf om te draaien? Dus dat jij wegstapt en omdraait ipv dat je filmer loopt. Moet je alleen de goede kant om draaien.