Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
makkelijk gezegd vanaf hier, snap ik 
Nimber schreef:Lekker DG! Wat voor een spoortje heb je nu?
Hopelijk een kleine blessure.
Geen idee hoor wanneer ik m’n debuut ga maken. Ik start nog een paar keer zzlicht.
Maar ben ik dus gistermiddag nog heengegaan. Hun dochter was er ook even en dat was gezellig. Heeft ze me nog even geholpen vanaf de grond met de piaffe/passage. Deed Karel weer knap. Kon ook de vliegende wissel leuk laten zien dus was geslaagd
Lakaj had weer rem in de galop dus ook top.
Debuut met Lakaj is waarschijnlijk 31 oktober, dus dat zou goed uitkomen. Ga er beetje vanuit dat vanaf het Z2 qua winst niet zo hard gaat/moeilijk wordt dus dan is 1x per maand starten met Karel ook prima. Nu vind ik dat dan beetje zonde omdat we best lekker gaan.
droversrun schreef:Net terug van zz-zwaar in Nunspeet. Eerste proef was hij niet zo fijn, hing een beetje aan m’n hulpen en net achter m’n been, 60,50%. Twee proef ging een stuk fijner en zijn we derde geworden in een groot deelnemersveld met 64%

En wat heerlijk zeg zo'n les! Krijg je echt vleugels van
verder had hij zijn apekop op, maar goed omheen kunnen werken. Moest er wel om lachen, wordt met hem niet snel saai 
Al voelt het nu wel gek nog.
Maar met je merrie ga je vast ook enorm veel plezier beleven. En Dries is natuurlijk altijd nog dichtbij en beschikbaar voor je.
) dus voor hem had ie opgevuld moeten maar dat kon niet voor Lakaj. Prolite pad eronder en toen lag hij goed. Dus met Karel voortaan pad eronder. Straks lessen met beide, zin in!
Waar ga je komend weekend heen?
gefeliciteerd met je punten!
maar hij kon het door de warmte niet helemaal vast houden en wij hadden ook nog wel wat foutjes. Maar ik was heel tevreden over het gevoel dat hij gaf en zelf niet verkeerd gereden
209,5 en 210,5 (was 1 jury) ook nog leuke feedback en met 2de en 3de plek net buiten de prijzen. Hopelijk volgende week woensdag onze laatste 2 winstpunten.