ik ga zo weer naar tuck, hopen dat hij net zoals gisteren loopt of beter.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:Als ze er goed uitziet dan is het prima samyoo.
De mijne viel wat in maar stond ook op een zandweide waar weinig voeding in zat.
Ik vind een kilo zelf te weinig ivm vitaminen en mineralen, dan voer ik vaak nog een handje vital complete bij van Pavo.
Ik heb nu alleen mijn 3 jarige pony, mijn andere Welsh die ZZZ liep heb ik geruild voor een 3 jarige merrie van 1.65.
Uit die ZZZ merrie heb ik nog een jaarling met als vader een NRPS hengst, Star vd Vreeburg.
Dus leuk weer aan de gang met 2 jonkies.Ik heb gelukkig verder nog 2 paarden om in de sport uit te brengen.
Durf je niet uit het hoofd te rijden Sjolvir?
ambre schreef:Gewoon lekker voor mezelf.Ze gaan wel uiteindelijk allemaal wel weer weg maar ik ben slecht in verkopen.
Verder ben ik wel fulltime aan het rijden en lesgeven.
Sammyoo schreef:Mooie punten veulen, gefeliciteerd!
Dat klinkt heftig Sjolvir.. Rottige vraag natuurlijk, maar zou Hepsi blijven als je moest kiezen? Wordt natuurlijk een hele moeilijke keuze als juist de kwartjes bij Toobs beginnen te vallen.
Drie van jezelf rijden is inderdaad erg veel ambre. Ik zie het aan mijn dochter. Naast haar werk kan ze niet die twee bijhouden, eentje erbij zou echt niet lukken.
LuffB schreef:wat gaag ukkie! heb je toevallig ook een foto van jullie als combinatie?
LuffB schreef:Jaa ik kan me Zorro nog goed herinneren, dat vond ik zoo gaaf! Je welshje ziet er ook super uit, leuke combinatie. En een tof kleurtje.
LdJ schreef:Leuk dat je nu ook aan het starten bent ukkiepuk! Hier nog een c pony tussen de paarden, momenteel M1+6 als ik het goed onthouden hebIn september starten we weer