Nickeltje schreef:Yep, ik ben de rijkste mens die er rondloopt, zo voel ik me in elk geval... Met drie generaties op het zelfde terrein om mee te werken en van te mogen genieten.
Fayah is overigens niet echt de makkelijkste, erg vurig, erg alpha en voor mij moeilijk om mijn rust te houden als zij zich druk maakt. En dan het bekende cirkeltje van remmen, sterk paard, vasthouden, boos paard... Daar zijn we enorm hard mee aan het werk (vooral verbetering van mijzelf, dan gaat zij daarna mee beter lopen) en deze L2 proef die ik nu ingestuurd heb is daar een volgende stap in.
Stukken gaan met ontspanning samen en dan meteen swingend en tof, andere plekken in de proef word ik weer strak en dat is meteen terug te zien in de oefeningen...
Klinkt wel alsof je lekker met haar aan het werk bent, en zo'n uitdaging is juist ook wel weer goed voor je eigen ontwikkeling! Ben benieuwd hoe de jury het gaat beoordelen.
Kincsem, fijn! Gefeliciteerd met je punten
Annetje: het is ook niet zeker wat ze met online starten gaan doen volgens mij. En natuurlijk ook nog afwachten hoe het straks verloopt met mogelijke tweede Corona golf. Wel echt leuk dat je zo lekker aan het meedoen en trainen bent!
WenK 4 juni