Gave foto’s absq!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En gaaf, hippiade jureren! Mooie foto's ook trouwens!

Dus dank je dat jij het tegenovergestelde zegt 

En de IBOP zou wel leuk zijn! En ik vind de opmerkingen wat afgunstig overkomen
dus lekker laten gaan en de komende jaren gaan jullie ze gewoon een poepie laten ruiken
Jammer dat de jury er anders over dacht, maar belangrijkste dat je zelf tevreden bent! Wanneer ga je weer?
maar het voelt voor mij logischer om de wissel aan te leren zodra de arbeidsgalop in balans is en de volgende stap contra zou zijn aangezien je dan gebruik kan maken van de natuurlijke intentie die een paard heeft om te wisselen in plaats van dat je eerst contra aanleert en dat onderdrukt om dan vervolgens het weer te willen aanleren.
zo blij mee. Maar over het algemeen is vriendje mee die naast voorlezen voor 0 beeldmateriaal zorgt.
) aan de ene kant balen nu ze zo fijn gaat, maar aan de andere kant ook goed. Ze doet het super op regelmatig ‘baby-vakantie’.

Deels verklaarbaar door de andere plek waar ze zaten, groot deel ook steeds net halve of hele punt verschil per onderdeel, wat onderaan natuurlijk wel een ander beeld geeft en daarbij ook wel dingen waar de een dan een 5 geeft "meer afdruk", terwijl de ander op een 6,5 zit "correct gereden". Dus daar leek de kwaliteit van het paard wel degelijk uit te maken.
En eerlijkheid gebied te zeggen: dit was dan weer geen winst vond ik. Hij kwam teveel terug en daarbij ging ik dom doen met de wissels. Beeld was wel heel oke, veel rust erin, maar qua gevoel was t niet onze beste.
Ook nog een mooie 2e plaats behaald van het M1/M2 dus enorm blij mee! 

maar vind het wel heel leuk) Lakaj liet vorig jaar met het vrijspringen wel een leuke sprong zien, dus daar wil ik binnenkort ook eens wat balkjes werk mee gaan doen.
!
Op naar de volgende keer!
Maar dat maakte gelukkig niets uit, Winando liep super fijn. Natuurlijk nog wel wat kleine foutjes en slingertjes maar voor de eerste keer ben ik super tevreden. We wonnen ruimschoots beide proeven met 64,286 en 63.071%
En inmiddels begrepen dat Lakaj het heel goed deed op vreemd terrein. Jij gaat het nog druk krijgen met beide starten