estell__ schreef:helmab schreef:Ik ga zo weer film laten opnemen.. en ook ik wacht nog op punten
Mag toch pas morgen voor t event van volgende week?
Voor vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

linda2008 schreef:Ik weet natuurlijk niet welke klasse je rijdt, maar 2 fouten is toch niet ernstig? Nog 28 andere onderdelen![]()
maar toch wil zo graag goed doen en als je dan terug zie denk ik overal wel o dat kan beter en dat maar ja daar leer je weer van. Merk aan mij zelf dat ik nu wel anders rij als voor dat ik starte.

Vanochtend is de dierenarts geweest en we dachten aan een hoefzweer. Helaas kon de dierenarts deze nog niet vinden, dus staat ze nu in nat verband. Het is dus even afwachten en hopen dat ze snel weer beter wordt. De online wedstrijd van volgende week heb ik dus ook maar geannuleerd. 
daffodil schreef:Ik zag geen bekende namen/paarden. Kunnen punten tussen 177 en 211 dus weer fijn.
Dit was even mijn laatste portie. Ik houd even vakantie en ga misschien ook nog weg. Zie het in augustus wel weer! Succes allemaal!
Fijne vakantie!

rechtsvoor voel ik wel iets qua stijfheid de laatste 2 keer. Ging vandaag al weer beter en we hebben osteopaat 'op stal' dus vraag anders haar wel even te voelen de volgende keer.