Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:22

estell__ schreef:
helmab schreef:
Ik ga zo weer film laten opnemen.. en ook ik wacht nog op punten

Mag toch pas morgen voor t event van volgende week?

Voor vandaag :j

Marjolein

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:33

Hier ook aan het refreshen. Mijn punten van vorige week waren vanmorgen definitief IPV in afwachting van verwerking, voorgaande keren stond dan ook de uitslag waarop ik aan het wachten was erop. Nu dus niet.

We wachten wel weer af.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:41

Stom hea?! Terwijl ik weet dat het kansloos is... gisteravond pas ingestuurd, dus dat word op zn vroegst vandaag naar een jury doorgestuurd en kan in feite dus helemaal nog niet verwerkt zijn. Maar toch... het is wel goede bezigheidstherapie haha!

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:48

Zondag heb ik het filmpje voor mijn Spanjaard in gestuurd en ik had deze punten dinsdag al terug. Erg tof. Krap aan winst, maar ik was ziek en geen fut te corrigeren dus tevreden.

Mijn Spanjaard gisteten ingestuurd. Ben zeer benieuwd

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 12:55

nou ik heb gefilmd ze ging alleen een x stukje onder mij uit erg jammer en zag nog een flinke fout maar ja toch maar insturen en hopen op toch nog wat moois

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 12:58

Ik weet natuurlijk niet welke klasse je rijdt, maar 2 fouten is toch niet ernstig? Nog 28 andere onderdelen ;) :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 13:05

Niemand verwacht een perfecte proef en een fout is nooit het grootste probleem.....maar hoe je ermee omgaat en het oplost danwel doorrijdt!

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 13:08

linda2008 schreef:
Ik weet natuurlijk niet welke klasse je rijdt, maar 2 fouten is toch niet ernstig? Nog 28 andere onderdelen ;) :D

hahah das waar en het is een B proefje dus geen Z :D maar toch wil zo graag goed doen en als je dan terug zie denk ik overal wel o dat kan beter en dat maar ja daar leer je weer van. Merk aan mij zelf dat ik nu wel anders rij als voor dat ik starte.

(ik heb altijd gehoop dat online kon want anders zou ik nooit kunnen starten en zoizo dat ik mijn paard nog heb en er mee kan rijden ben ik al zo blij mee, heb serieus overwegen haar te alten inslapen op advies van toen een kliniek, gelukkig mijn gevoel gevolgd en haar op laten knappen ondankt dat veel mij voor gek verklaarde)

volg ook online trainingen van Drespro dat is ook heel fijn en inspirerend

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 13:23

Jammer dat de punten tegen vielen friesam. Dat blijf je toch houden, het is en blijft een jurysport. De volgende keer beter! Je hebt in ieder geval wel een winstpunt gehaald, maar snap dat de punten dan niet helemaal passen bij je eigen gevoel :)

Dat is snel linn1502, gefeliciteerd met je winstpunt :)

Wat foutjes in de proef maakt echt niet uit helmab. Ik heb al best wat online wedstrijden meegereden en kon maar van 2 proefjes zeggen dat ze echt goed gingen, bij de rest had ik altijd wel wat rommeltjes of dingen die echt mis gingen. Bij de afgelopen proef sprong ik verkeerd aan en ging het wijken linksom echt helemaal de mist in, heb daar toen ook terecht een 4 en 3 op gescoord. Gelukkig wist ik het wel te compenseren en had ik alsnog 185 punten :)

Ik had me voor komende zaterdag opgegeven voor een normale wedstrijd, maar helaas heb ik dit vandaag moeten annuleren. Paard gisteren kreupel uit het weiland gehaald en vanmorgen stond ze echt strokkreupel en wilde ze niet op een been staan :( Vanochtend is de dierenarts geweest en we dachten aan een hoefzweer. Helaas kon de dierenarts deze nog niet vinden, dus staat ze nu in nat verband. Het is dus even afwachten en hopen dat ze snel weer beter wordt. De online wedstrijd van volgende week heb ik dus ook maar geannuleerd.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:38

Ik zag geen bekende namen/paarden. Kunnen punten tussen 177 en 211 dus weer fijn.

Dit was even mijn laatste portie. Ik houd even vakantie en ga misschien ook nog weg. Zie het in augustus wel weer! Succes allemaal!
Laatst bijgewerkt door daffodil op 23-07-20 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:40

Wat een mooie punten heb je kunnen geven daffodil

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:52

kara schreef:
Wat een mooie punten heb je kunnen geven daffodil

Of ze hebben allemaal tussen de 177 en 179,5 en ééntje heeft er 211 :+

Sorry ik wordt vervelend van het wachten op punten die er toch nog niet op kunnen staan :')

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:58

ik heb punten binnen 189 en daar in had ik ook een 4 omdat ze uit de galop viel.. maar mooie punten waar ik aan kan werken. Ben het ook zeker eens met het commentaar :j

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 14:58

daffodil schreef:
Ik zag geen bekende namen/paarden. Kunnen punten tussen 177 en 211 dus weer fijn.

Dit was even mijn laatste portie. Ik houd even vakantie en ga misschien ook nog weg. Zie het in augustus wel weer! Succes allemaal!

Fijne vakantie geniet er van!! {:}

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 15:01

Fijne vakantie daffodil!
Tnx voor al je input

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 15:04

Fijne vakantie alvast daffodil. Fijn dat je zovaak hebt willen jureren en zo mede de online wedstrijden mogelijk maakt! :D

Ik heb zojuist al de punten voor het event van vandaag terug gekregen en heb 183 punten. De punten zijn zoals verwacht, de proef was gelijkwaardig aan de vorige. Ik was tijdens het filmen vergeten m'n peesbeschermers uit te doen, dus heb daardoor 3x gefilmd. De eerste 2 gingen een stuk beter, maar durfde het niet aan met insturen. Wel heel blij met m'n winstpunt, maar minder met m'n protocol. Ik heb eigenlijk overal zesjes op gereden, dat terwijl sommige dingen echt heel slecht waren en sommige dingen juist weer wel goed. In het algeheel commentaar kan ik me dan weer wel goed vinden. Achja het blijft een jurysport. Wel een 8 voor m'n zit, dat heb ik dan nog nooit gehad!

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 15:28

daffodil schreef:

Klinkt als een leuke afwisselende groep! Ben benieuwd of ik er tussen zat :Y) Fijne vakantie!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:36

Ik had laatst ook iemand met peesbeschermers. Normaal meld je het. Nu ook maar heb -2 gegeven. Geen idee of dat juist is maar wat moet je anders. Heb het ook vermeld. Ik adviseer om gelijk zonder peesbeschermers los te rijden dan vergeet je ze ook niet

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:45

Komen weer punten voorbij!

Ik ben nu ook helemaal blij met m’n punten van de laatste keer. Totaal onverwachts toch nog 182 punten met leuk jury commentaar. Was ons M2 debuut. En had zelf veel lager verwacht.

Blijf dat wel lastig vinden aan de online wedstrijden, als je gewoon op pad gaat moet je het met je gevoel doen of je fijn gereden hebt of niet. En met dat filmen ga ik het terug kijken en ga ik steeds meer dingen zien die ik niet goed vond gaan :o

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:52

Aanpassen dat onderschrift!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:52

Hier 177, ben erg hard afgestraft op de stap onderdelen vind ik. Maar goed, volgende keer valt het misschien de andere kant op.

Kan ik in elk geval stoppen met refreshen

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:19

Marjolein, jammer dat het tegenviel, hopelijk volgende keer bter!

Kaatje89 dat was ik iets dat ik in het begin lastig vond aan online. Maar gaat nu na paar keer beter. En super gelijk winst met je debuut, gefeliciteerd :D

Caro29 sympathiek dat je toch nog beoordeeld hebt!

Lotte: gefeliciteerd met je winstpunt en jammer van het protocol. Wat balen zeg van je paard. Hopelijk valt het mee :(:)

Helmab, mooie punten! Dan komt het proefje van vandaag ook vast goed :)

Daffodil ook bedankt voor je inzet en input. Fijne vakantie :D

Ik had trouwens met mijn laatste protocol geen enkele onvoldoende gescoord, vond ik ook wel knap :')

Vandaag weer fijn getraind, eenvoudige galop wissel is gelukt *\o/* rechtsvoor voel ik wel iets qua stijfheid de laatste 2 keer. Ging vandaag al weer beter en we hebben osteopaat 'op stal' dus vraag anders haar wel even te voelen de volgende keer.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:39

Zo, hier weer een paar plukjes gejureerd gisteren en vandaag. Van alle klasses wel wat, maar voornamelijk B en L2. Zat er zelfs 1 bij van 4 juni nog (!), was ook een verzoekje of die meteen gedaan kon worden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:42

Hier ook de punten voor het event van vandaag binnen. Afgelopen maandag ingestuurd. Terechte 174.5 punten. Het is allemaal echt nog niet bevestigd, dus ik scoor nu steeds rond deze koers. Baal er wel van dat straks de online wedstrijden er niet meer zijn. Juist nu ik nog net niet op dat gewenste niveau zit, vind ik het meer voordeel hebben om thuis de proef te rijden.
We hebben net weer een hele fijne les gereden dus ik kan weer vooruit met puzzelen deze week. Voor het event van 6 augustus staan we ook weer ingeschreven, dus nu even dit weekend niks en volgend weekend weer filmen.

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:54

Volgens mij zijn ze op het moment echt razendsnel bij de KNHS. Ik heb nu al de punten van de 23e. Exact 6% hoger dan de laatste keer. Heel blij mee. De vliegen hoofdschud momentjes zijn gelukkig veel minder hard afgestraft dan ik zelf verwachtte.