Dus geen wedstrijd aankomend weekend
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

loulou schreef:volgens mij heeft gewoon iedereen pas in januari alles nieuw aangevraagd.... en kunnen ze het daarom niet meer aan. maar volgens mij is dat ook elk jaar hetzelfde liedje, dus daar hadden ze rekening mee kunnen houden.
viefdepief schreef:Volgens mij niet, stond iig nog niet in het systeem
Jeetje ik en paard waren beide al bij de KNHS bekend, zo lang hoeft het dan toch niet te duren?!
Urielle schreef:loulou schreef:volgens mij heeft gewoon iedereen pas in januari alles nieuw aangevraagd.... en kunnen ze het daarom niet meer aan. maar volgens mij is dat ook elk jaar hetzelfde liedje, dus daar hadden ze rekening mee kunnen houden.
Heb je wel gelezen? De aanvragen van eind augustus/begin september liepen al mis![]()
Ik heb (aanvraag november) sinds vorige week het spul binnen maar nou staat mijn paard weer kreupel dus ik hoop dat ik niet alles weer af hoef te zeggen
loulou schreef:maar dacht dat iemand hierboven zei dat ze in december aan had gevraagd en wel gewoon op tijd alles binnen had....
MyWishMax schreef:viefdepief schreef:Volgens mij niet, stond iig nog niet in het systeem
Jeetje ik en paard waren beide al bij de KNHS bekend, zo lang hoeft het dan toch niet te duren?!
Wat raar, paard en ik waren ook beide al bekend en dat combi nummer ging wél snel..
vossie schreef:Mijne is net binnen, 18 jan heb ik alles op de post gedaan, en heb het vandaag binnen, alles klopt nog ook
eindelijk ! helemaal blij! en volgens mij klopte ook alls!
Doen ze echt snel, vrijdag alles opgestuurd, maandagavond combinatienummer op de site, vandaag alles binnen
MyWishMax schreef:Vandaag zat hij bij mij al tussen de postDoen ze echt snel, vrijdag alles opgestuurd, maandagavond combinatienummer op de site, vandaag alles binnen
Heb ook al 4 winstpunten cadeau gehad
.loulou schreef:huh vier winstpunten cadeau gehad? hoezo dat? typfout van ze ofzo?
en dan ook nog alles kei snel binnen... vertel mij es heel snel hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt!!