Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miriano schreef:Heb het voor je uitgerekend!
bij 180 --> 1 wp
bij 195 --> 2 wp
boven 210 --> 3 wp
CGJ12 schreef:Miriano schreef:Heb het voor je uitgerekend!
bij 180 --> 1 wp
bij 195 --> 2 wp
boven 210 --> 3 wp
Knap hoor..........
sammy schreef:liggen de nieuwe dresuurboekjes al in de winkel?
Miriano schreef:Heb het voor je uitgerekend!
bij 180 --> 1 wp
bij 195 --> 2 wp
boven 210 --> 3 wp
BellyBel schreef:Ik lees zo nu en dan even de reacties.. heb niet alles gelezen hoor..Maar wordt je dan ook hoger beoordeelt? Of blijft dit gewoon hetzelfde? (ik rijd verder geen wedstrijden ofzo (wel onderlinge maar goed) ik ben het wel van plan, en nu het allemaal wordt verandert snap ik er niks meer van..
)
Kitty schreef:BellyBel schreef:Ik lees zo nu en dan even de reacties.. heb niet alles gelezen hoor..Maar wordt je dan ook hoger beoordeelt? Of blijft dit gewoon hetzelfde? (ik rijd verder geen wedstrijden ofzo (wel onderlinge maar goed) ik ben het wel van plan, en nu het allemaal wordt verandert snap ik er niks meer van..
)
Waarom zou je hoger beoordeeld worden?
Je wordt gewoon beoordeeld naar hoe je rijdt. Dus rijd jij goed, krijg je een goede beoordeling.
Valt er nog wat aan te sleutelen, dan krijg je een minder goede beoordeling.
Rijd je nog geen deuk in een pakje boter, dan krijg je een slechte beoordeling.
Suleika schreef:Hahaha ja ik zie het al helemaal voor me!
Anky en Coby op een shetlander de bak door!
BellyBel schreef:Even off-toppic vraagje: Als iemand mij alle info kan/wil sturen die je moet weten als je gaat starten, en ook de info van de regelementen die per 1 april 2006 ingaan... Zou ik dit heel erg dankbaar zijn!
BellyBel schreef: