Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimble schreef:Ze zijn getrouwd gister in Las Vegas. Zag het op de site van de KNHS.
amondi schreef:http://www.scg-nl.nl/ En wat staat hier dan?
CGJ12 schreef:Lijkt wel weer zo'n publiciteitsstunt...
amondi schreef:Dus mensen, wij zijn allemaal stekeblind!!! Ze heeft helemaal geen fouten gemaakt en ook was ze nergens uit de muziek! De KNHS heeft dat beslist en wat de KNHS beweert is altijd waar.
En als het niet waar is dan toch
amondi schreef:gelezen op de KNHS site:
"
Anky van Grunsven reed met Keltec Salinero (v. Salieri) een fantastische wedstrijd, waarin alles voor de volle honderd procent klopte. De choreografie was perfect en nergens werden foutjes gemaakt. Toch leek de amazone tijdens het eerste gedeelte van haar proef niet helemaal zeker van zichzelf, want de stalende lach die anders om haar mond speelt kwam pas helemaal aan het einde van haar rit te voorschijn. Ondanks de vergaande perfectie van de rit is er in sommige onderdelen nóg enige progressie mogelijk. Vooral in het galopgedeelte en dan met name de wissels kan nog enige vooruitgang worden geboekt, net als in de stap, waarin een fractie meer ontspanning getoond mag worden. Maar eigenlijk is dat niet meer dan spijkers op laag water zoeken. "
nou ik geloof niet dat ik t verkeerd gezien heb er zaten wel degelijk fouten in! Maar goed als ze maar fijn gereden heeft![]()
Dus mensen, wij zijn allemaal stekeblind!!! Ze heeft helemaal geen fouten gemaakt en ook was ze nergens uit de muziek! De KNHS heeft dat beslist en wat de KNHS beweert is altijd waar.
Wouter24 schreef:CGJ12 schreef:Lijkt wel weer zo'n publiciteitsstunt...
Je moet wat als je leerling populairder aan het worden is
amondi schreef:gelezen op de KNHS site:
"
Anky van Grunsven reed met Keltec Salinero (v. Salieri) een fantastische wedstrijd, waarin alles voor de volle honderd procent klopte. De choreografie was perfect en nergens werden foutjes gemaakt. Toch leek de amazone tijdens het eerste gedeelte van haar proef niet helemaal zeker van zichzelf, want de stalendelach die anders om haar mond speelt kwam pas helemaal aan het einde van haar rit te voorschijn. Ondanks de vergaande perfectie van de rit is er in sommige onderdelen nóg enige progressie mogelijk. Vooral in het galopgedeelte en dan met name de wissels kan nog enige vooruitgang worden geboekt, net als in de stap, waarin een fractie meer ontspanning getoond mag worden. Maar eigenlijk is dat niet meer dan spijkers op laag water zoeken. "
Dus mensen, wij zijn allemaal stekeblind!!! Ze heeft helemaal geen fouten gemaakt en ook was ze nergens uit de muziek! De KNHS heeft dat beslist en wat de KNHS beweert is altijd waar.
jorg schreef:
Ik heb nt de kuren zitten kijken maar net zo als Tyrza al zei, krijg ik geen kippevel meer van Anky terwijl dat in Athene wel zo was. LINGH deed t echt super. Alls Ed straks zn nieuwe kur heeft mag mankie echt wel op gaan letten, want de uitstraling rust en t foutloze was echt bij Edward te vinden en niet bij Anky vandaag! Telde bij Anky al vier fouten en dat vind ik geen wereldrecord waard
jorg schreef:Lijkt wel weer zo'n publiciteitsstunt...
Je moet wat als je leerling populairder aan het worden is
IDD Ze moet wel gauw wat gaan verzinnen, voorals ze binnenkort voorbij wordt gestreefd!