Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DJZ schreef:Nog 1 vraagje over het hoofdstelnummer.. Er wordt aangegeven dat het de laatste 3 cijfers van het combinatienummer zijn.. Maar ik start op dit moment nog zonder startkaart (rassen/koudbloedwedstrijden), waardoor ik nog geen combinatie nummer heb.. Hoe zit dit??
PSvanLot schreef:DJZ schreef:Nog 1 vraagje over het hoofdstelnummer.. Er wordt aangegeven dat het de laatste 3 cijfers van het combinatienummer zijn.. Maar ik start op dit moment nog zonder startkaart (rassen/koudbloedwedstrijden), waardoor ik nog geen combinatie nummer heb.. Hoe zit dit??
Dat zal dan geen knhs wedstrijd zijn?
Anders heeft de organisatie daar wel een oplossing voor.
Melzazu schreef:Whahaha FleurSandro. Grappig plaatje.
Ja fijn hè Melis dat ze eindelijk weer hun energie wat kwijt kunnen. Ik ga vandaag eens even zien hoe die van mij zich aan de longeerlijn gedraagt.
Hoe bedoel je dat met het online starten en dat je kan doen en laten wat je wilt? Die snap ik even niet.
PSvanLot schreef:Bowo schreef:Toezichthouder is inderdaad verplicht, maar veel verenigingen gaan daar soepel mee om. Die zetten bijvoorbeeld de toezichthouder ook gelijk in als ringmeester/secretariaat. En nog wel wat andere creatieve oplossingen om het zo maar te zeggen.
Zo doen wij het dus ook.