Dank je wel!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar, hij heeft zich goed laten zien en kwam thuis met een 11e plek uit 40 met 80%! Moet wel zeggen dat zijn cijfers wel beetje gedrukt waren omdat hij voor de hele 10 minuten erg gespannen was en dus niet zo mooi over de rug en los liep zoals hij thuis doet. Toch een hele ervaring rijker, en ben echt wel trots op mijn broekie.                                                         
 dus wil niet nog een jaar oid thuis blijven, ben alweer 2 jaar niet weggeweest ongeveer.                                                         
 En die maanden zijn zo voorbij! 
LaDonna75 schreef:Starten jullie vaak 2x in 1 weekend dan? Ik doe dat bijna nooit, ik start gewoon 1 dag en de andere niks. Maar de consequentie is dan dat het niet heel hard gaat, wat ook niet hoeft natuurlijk. Ik rij nu goed een jaar L1 maar met soms grote pauzes tussen 2 starts.
Mijn gezin/mijn man vindt het ook niet zo fijn als ik elk weekend op pad ben, en daarnaast werk ik ook af en toe een weekend (1-2 per maand) en moeten de kinderen Ook sporten in het weekend…

). Aan de andere kant moet het wel leuk blijven dus geen onnodige stress of moeten haasten...

soms om de week, soms weer goede maand niet.. 

en nee, onder het zadel gaat helaas niet haha). Heb deze zomer sowieso weinig gestart vanwege mijn eigen blessure, was pas in juli er weer klaar voor. Nu wil ik wel in de winter nog doorgaan, maar dan max 1x per maand.                                                         

toen ik er meerdere startte ging ik ook vaker idd. Per paard niet eens echt veel vaker als nu met 1 a 2 keer per maand, maar tegelijk kon niet altijd. Vooral niet toen ik en pony's en paarden startte.