Buxy schreef:Mijn uitslag is er!
Helaas kan ik nog geen protocol vinden maar wel de eindpunte!
Spannend!
Voor welk evenement had je ingestuurd?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:Buxy schreef:De eerst van woensdag. Punten waren een stuk hoger als verwacht! Nu nog e en kijken hoe ik het protocol kan vinden
Spannend! Wat waren je punten en welk niveau ook alweer?
Zijn er nog meer die al hebben gereden en die eventueel hun video willen laten zien?
Buxy schreef:Wij hebben M2 gestart, was voor ons de eerste keer M2 en hebben 189 punten gekregen.
Zodra ik het protocol heb gevonden zal ik die samen met het filmpje delen.
Ik moet eerlijk zeggen, zoveel punten had ik mezelf niet gegeven
Buxy schreef:Wij hebben M2 gestart, was voor ons de eerste keer M2 en hebben 189 punten gekregen.
Zodra ik het protocol heb gevonden zal ik die samen met het filmpje delen.
Ik moet eerlijk zeggen, zoveel punten had ik mezelf niet gegeven
Buxy schreef:In de app kan ik niks vinden op mijn Knhs (computer) staat het wel bij uitslagen en dan mijn wedstrijdhistorie)
In de Mijn Knhs app kan ik hem terug zien bij mijn klassering.
Wel super snel bijgewerkt door Knhs
[ [url=m/depeNS.jpg]Afbeelding[/url] ]
leonie87 schreef:Die van mij heeft een super lange beschrijving en is helemaal getekend. Hij heeft echt veel aftekeningen. Alleen daar is de jury al minstens 10 min mee kwijt![]()
Weet er iemand of dat filmpje ook op pauze mag na dat rondje? Ik kan me voorstellen dat veel combinaties nog even een rondje willen rijden als je net 2 min hebt staan klooien om alles in beeld te krijgen.
SweetVanille schreef:leonie87 schreef:Die van mij heeft een super lange beschrijving en is helemaal getekend. Hij heeft echt veel aftekeningen. Alleen daar is de jury al minstens 10 min mee kwijt![]()
Weet er iemand of dat filmpje ook op pauze mag na dat rondje? Ik kan me voorstellen dat veel combinaties nog even een rondje willen rijden als je net 2 min hebt staan klooien om alles in beeld te krijgen.
Nee, mag niet. Wordt hier een heel gedoe voor de filmer om na het voorstelrondje achter c te gaan staan, paard moet al filmend in beeld blijven..