Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Larissajulia schreef:Zal straks even uitgebreid reageren.
Vandaag weer even wat gesprongen. Even weer wat vertrouwen krijgen. Ging best wel goed! Ze werd er best wel heet van haha, maar bleef wel fijn te rijden. Een lijntje stond alleen op paarden afstand, dus dat werd even een beetje lastig.. Maar toch deed ze t prima![ [url=m/jgeehW.jpg]Afbeelding[/url] ]
morris01 schreef:Wauw gave foto detroit!
Leuk gesprongen Larissajulia!
Leuke foto primadonna!
Gisteren voor het eerst meegereden in de verenigingsles, galop was drama daar zit nog wel wat werk aanvoor de rest heerlijk gereden.
[ Video ]
PrimaDonna_ schreef:@MonteKarlo: Hahaha ja Donna is een echte merrie! Persoonlijk ben ik ook meer van de ruinen. ALS ik ooit een eigen paardje mag kunnen kopen wordt dat ook een ruin![]()
Heb bij elkaar 7 verzorgpaarden gehad en daarvan waren er 3 ruin, deze was zoveel relaxter met rijdenAl kan Don ook wel relaxt zijn hoor! Zoals ze van de week in het bos was, was dan weer een hele andere kant die ik van haar leerde kennen
![]()
Leuk dat jij ook foto's gaat maken! Ben benieuwd! En de mist zie ik hier niet, dus ben benieuw morgen! En anders geeft dat wel een mooi beeld![]()
@Shelly21: Je zit er netjes op! En inderdaad beetje opvullen kan helpen
@Roosjenat: Goed bezig!Fijn dat ze niet zo snel zweet!
Larissajulia schreef:Zal straks even uitgebreid reageren.
Vandaag weer even wat gesprongen. Even weer wat vertrouwen krijgen. Ging best wel goed! Ze werd er best wel heet van haha, maar bleef wel fijn te rijden. Een lijntje stond alleen op paarden afstand, dus dat werd even een beetje lastig.. Maar toch deed ze t prima![ [url=m/jgeehW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Detroit schreef:Ik heb laatst een shoot gehad met flitser met mijn paard.
[ [url=m/JlrP4E.jpg]Afbeelding[/url] ]
morris01 schreef:Wauw gave foto detroit!
Leuk gesprongen Larissajulia!
Leuke foto primadonna!
Gisteren voor het eerst meegereden in de verenigingsles, galop was drama daar zit nog wel wat werk aanvoor de rest heerlijk gereden.
[ Video ]
MonteKarlo schreef:Vanmorgen zat ik om 10 uur op mijn oudere paard, super gave foto's kunnen maken onder een grote boom die helemaal bevroren was.
Ik wist dat ik dit met mijn jonkie niet kon doen, omdat er in dat land schapen lopen en hij die niet leuk vind haha. Echt twee werelden die paarden, met mijn oude paard heb ik namelijk even achter de schapen aan gegaloppeerd omdat ze anders het hek uit wilde![]()
Afijn, daarna het jonkie gezadeld en naar de baan gegaan.
Hij was wat hard maar nog wel te rijden, dus opgestapt.
Het viel mij al op dat hij liever niet naar de achterkant van de baan toe wilde, hij wendde heel tijd uit zijn eigen af dus ik draaide dan een kleine volte en duwde hem wat door naar het achterste gedeelte van de baan.
Maar wat was er nou aan de handde zon stond op de bomen waardoor het ijs waarin de bomen bedekt waren aan het smelten was, daardoor kwamen er stukken ijs naar beneden vallen en uiteraard had hij dat weer door
dus hij draait ineens 180 graden de andere kant op en begint aan een sprint van heb ik jou daar
![]()
Het rijden was dus niet echt een succes, maar een paar foto's kunnen maken en toen hij braaf was besloten te stoppen, vind het ondertussen niet zo leuk meer dat hij klapt om het minste, dus ik heb lekker een zak nerv-control van pavo gehaald, en ga ook eens proberen met een oornetje te rijden.
Ik zal even een foto plaatsen, maar hij loopt best opgekropt en gespannen, ik zit ook wat korter in de hoop dat ik hem beter uit kon zitten![]()
[ [url=m/8BjZBX.jpg]Afbeelding[/url] ]
MonteKarlo schreef:Vanmorgen zat ik om 10 uur op mijn oudere paard, super gave foto's kunnen maken onder een grote boom die helemaal bevroren was.
Ik wist dat ik dit met mijn jonkie niet kon doen, omdat er in dat land schapen lopen en hij die niet leuk vind haha. Echt twee werelden die paarden, met mijn oude paard heb ik namelijk even achter de schapen aan gegaloppeerd omdat ze anders het hek uit wilde![]()
Het viel mij al op dat hij liever niet naar de achterkant van de baan toe wilde, hij wendde heel tijd uit zijn eigen af dus ik draaide dan een kleine volte en duwde hem wat door naar het achterste gedeelte van de baan.
Maar wat was er nou aan de handde zon stond op de bomen waardoor het ijs waarin de bomen bedekt waren aan het smelten was, daardoor kwamen er stukken ijs naar beneden vallen en uiteraard had hij dat weer door
dus hij draait ineens 180 graden de andere kant op en begint aan een sprint van heb ik jou daar
![]()
Het rijden was dus niet echt een succes, maar een paar foto's kunnen maken en toen hij braaf was besloten te stoppen, vind het ondertussen niet zo leuk meer dat hij klapt om het minste, dus ik heb lekker een zak nerv-control van pavo gehaald, en ga ook eens proberen met een oornetje te rijden.
Ik zal even een foto plaatsen, maar hij loopt best opgekropt en gespannen, ik zit ook wat korter in de hoop dat ik hem beter uit kon zitten![]()
Shelly21 schreef:MonteKarlo schreef:Vanmorgen zat ik om 10 uur op mijn oudere paard, super gave foto's kunnen maken onder een grote boom die helemaal bevroren was.
![]()
Oh man man wat zal jij wat uit moeten zitten nu bij je jonkie!
Ben heel blij dat mijn paard die tijd toch eindelijk gehad heeft! Heeft ook ontzettend lang gepuberd. Stond regelmatig zo:
[ [url=m/lSz2c8.png]Afbeelding[/url] ]
roosjenat schreef:MonteKarlo schreef:Vanmorgen zat ik om 10 uur op mijn oudere paard, super gave foto's kunnen maken onder een grote boom die helemaal bevroren was.
![]()
Zo te lezen weer een hele ervaring vandaag..
Foto is ook erg leuk!Spoiler:
heb je trouwens een charles owen cap?
Ghostattack schreef:Blij dat die van mij niet zulke fratsen heeftHet enige wat zij doet is schrikken en dan een metertje opzij springen. Maar ik zal het niet te hard roepen!
Morgen ga ik gewoon even rijden denk ik, bij ons in de polder is er zo goed als geen vuurwerk. En als het er wel is, hebben we gelijk goede schriktraining haha.
Van de week zonder zadel. Staleigenaar stond stiekem te filmen
[ [url=m/aVgU6o.png]Afbeelding[/url] ]