[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 19:07

Ik kan me niet eens meer voorstellen hoe het zonder paarden zou zijn :o Is voor mij al een jaar of 4/5 geleden dat ik even helemaal niets te rijden had.
Heb er de afgelopen dagen steeds 6 gereden (behalve vandaag, want moest ineens nog komen werken) en dat is dan wel weer wat veel van het goede := Had gistermorgen gewoon spierpijn toen ik op het eerste paard zat...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 19:24

Nee Sanne niet de mijne, maar het paard van degene die Cas uit gaat brengen voor me :) Haar merrie is drachtig en een manege is dan niet ideaal, neem ik der lekker mee naar het strand enzo. Heb ik evengoed weer een paard thuis :)

Ja snap je helemaal Eva, maarja hij doet het nu zo leuk :j

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:07

Ik heb me opgegeven voor oefenparcours springen aanstaande woensdag. Wil beide eigenlijk mee maar pino mist een ijzer. Die heeft hij met zn gekke bokkensprongen er af getrapt van de week en hoefsmid blijkt op vakantie. Dan maar alleem vosje mee. Tenzij hoefsmid ineens opduikt :D ben heel benieuwd hoe vos het doet. Van de zomer wel op mini hoogte gesprongen en dat ging goed maar nu ineens moeten we een echt bb parcours :') ze kan het makkelijk maar toch... ben heel benieuwd.
ze gaat steeds beter :D helemaal voor een paard 'waar je nog maar eens over moet nadenken of je er mee wil springen'. Als ik filmpje heb zal ik hem wel sturen :) (en het een beetje knap ging)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:09

Regelt jouw hoefsmid geen vervanging als hij op vakantie is? Die van ons regelt dat gewoon samen met een aantal collega's, die springen dan voor elkaar in bij zulke gevallen :j

Leuk dat vosje er ook al aan toe is!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:18

Nee, normaal meldt hij ook wel als hij op vakantie gaat maar beide paarden waren er nog niet aan toe. Hij was donderdag nog geweest en dinsdag lag het ijzer er af. Onze backup zit volgens mij nog in engeland voor het wk hoefsmeden?

Vosje gaat thuis erg goed. Kan nu sinds een paar weken de dag er na ook gewoon fris opstappen. In het begin kostte het haar heel veel energie (vooral geestelijk) dus ik ben wel benieuwd hoe ze het op vreemd terrein doet. Thuis is ze heel safe en ik wil graag dat ze heel veel ziet. Of eigenlijk dat ik samen met haar heel veel zie.

Edit: en ik vind het een fijn idee dat het oefenparcours onder begeleiding is en daardoor (voor mij) meteen de druk er af om te "moeten"

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:21

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:27

Help! Advies nodig; GPA First Lady of CO Wellington? Ben zo vaak gevallen afgelopen jaar dat ik écht iets nieuws nodig heb. Paard liep gister trouwens wel fijne springles zonder weigeringen (laatste tijd sowieso minder, maar hij is me af en toe net iets te slim af, haha)

Heb afgelopen zomer heel rustig aan gedaan met hem (ook alweer een ouwe bok ((19 jaar)) dus moet even dimmen af en toe) maar was de 11e in Waddinxveen en daar liep hij echt heel fijn (ondanks 13 strafpunten, maar ja) dus begin het nu weer op te pakken en hoop voor hij weggaat in ieder geval nog één foutloze B ronde te rijden. Begin de 9e dus weer Bunschoten en daarna kijk ik rustig verder.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:29

Als ik uit die twee moet kiezen dan maar de GPA, die van Charles Owen is niet zo mijn ding.
Maar ik vind die GPA's echt veel te duur :=

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:34

Ja, er hangt inderdaad een goed prijskaartje aan... Moeilijk!

Heb ook zo'n rothoofd waar niet veel leuke (goedkope!!!) caps goed op uitzien/zitten. :=

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:36

Ik ben fan van GPA, die 'goedkope' van 220? ongeveer zijn ook al sportief om te zien. Ik heb toen toch gekozen voor Uvex Suxxeed en daar ook wel heel blij mee. :j

Ben nog op werk, zal morgen even op iedereen reageren :D Lees wel steeds mee op m'n telefoon haha.

Haddy mocht vandaag spelen in de bak, voor de grap de bal er even bij gegooid en dat vond ie toch wel erg leuk. :D

Afbeelding

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:34

Ik heb een gpa als reserve. De bussee zit me eigenlijk nog fijner dus die gebruik ik meestal. Dat is ook een optie als je een ovaal hoofd hebt.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 08:15

Die klep van die gpa ziet zo gek groot. Is dat zo'n klep die je nu ook veel ziet van shamshield. Die vind ik echt afzichtelijk _O-
Ik ben zelf gek op CO, maar denk dat de GPA wel beter ventileert.
Ik heb een lastig hoofd en mijn nieuwe CO zit heerlijk :+: ik heb een ayr8 leather look

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 08:25

Gisteren weer eens wezen met mn springpaard. M is dan nog best lastig, omdat alles snel achter elkaar gaat }> Toch weer een winstpunt erbij. Zondag weer springen. *\o/*
Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 09:40

Dat is die zonneklep Goldie, die is optioneel haha. Als je in zonnige landen woont is het best handig maar in NL beetje overdreven over het algemeen haha. Mag ik vragen waarom Cas tijdelijk door iemand anders gereden wordt? Ben gewoon nieuwsgierig hoor :P

Leuk met die bal Kayleigh! Doen die van mij met pionnen :')

Froos, als je een geldboom hebt en de gpa first lady staat je, doen :P vind bij dat model die klep niet eens zo heel maf staan zelf

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:36

Ik leef onder een rots in spanje momenteel :Y)
Geen straf.

Hele leuke val foto _O-

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 11:08

thanks, heb er hard mijn best voor gedaan :Y)

Denk dat het de GPA wordt. Één van de enige caps die mij werkelijk staat en ik kan hem waarschijnlijk nieuw en goedkoop overnemen van iemand. Heel fijn.

Ik hoop stiekem dat het weer slecht wordt zodat ik alvast de nieuwe uit kan gaan proberen, Vancouver komt namelijk van de wei...

Lieve fotos met de bal!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 13:39

Laura ik wil graag dat ze het sportpredikaat haalt en als ik dat zelf wil doen kan het nog wel eens 5 jaar duren voor ik daar aan toe ben :')

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 19:33

Aah leuk goldie!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 19:42

Ze lijken het wel goed samen te kunnen vinden gelukkig :)

Afbeelding

Afbeelding

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 20:05

Afbeelding

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 21:36

Heb vandaag alweer de patrouillerit gewonnen. Dit keer een foto op canvas van 70 bij 100. Dus mijn vos komt groot aan de muur.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 22:02

Wauw mooie prijs Anne!
Ziet er goed uit Goldie!

Vandaag voor het eerst na 3 maanden weer springles gehad met Gismo. Hij vond het echt fantastisch, had de hele tijd de oortjes er mooi op. Ben echt zo blij met hem <3

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 12:51

Ziet er super uit Goldie! mooi dat het goed gaat :D

Leuk hoor ben je terug van vakantie ga je weer lekker rijden, alles koek en ei tot zover... tot ik 1 wou wassen en zo uit het niets uithaalt en boem daar lag ik gestrekt op de grond. Vervolgens loop ik nu al een paar dagen mak.. grr. Dus dit weekend de 3 jarige is um niet geworden. Volgend weekend nieuwe poging. Helaas is de vakantie bijna voorbij en begint het werk leven weer..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:20

Altijd fijn zulke acties Marijke :=
Dan kunnen ze zo snel zijn :o

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:03

Ik probeer alles een beetje bij te lezen maar jullie gaan echt veel te snel. :')

Ik binnenkort eens een keer gaan zitten om uitgebreid te reageren op iedereen. Ik zie voor nu weer veel leuke foto's voorbij komen!

Ik en mijn pony hebben vandaag onze eerste cross samen gereden, het was tevens voor ons allebei onze eerste cross.

Alles ging echt supergoed wat een mooi resultaat gaf van een 1e prijs! Hoe succesvol kan een debuut zijn. :D Wij hebben in ieder geval de smaak te pakken en doen 30 oktober in Bathmen mee!

Afbeelding