Ik wil eigenlijk beginnen met rijden daar waar ik de vorige keer gestopt was. Ik wil er meteen op verder borduren en het moet meteen weer beter en meer meer meer. Nou werkt dit bij m'n paard voor geen meter want ze heeft een hele eigen willetje en elke dag moet je er blanco opstappen anders gaat het niet. En als het dan iets minder gaat dan de dag ervoor, zit ik meteen in een negatieve sleur en het is heel lastig om daar uit te komen...Dankjewel
Jaa eigenlijk doen ze alleen hun eigen paarden nog op de wei in de winter maar gezien die van mij echt vreselijk rustig is op de wei, mag zij ook als het niet al te nat is
Als de rest gaat rennen, rent ze een rondje mee en dan gaat ze weer vreten 
Super dat het zo lekker ging zeg, jullie gaan volgens mij echt supergoed!
Succes met je les morgen!
Op naar een sportief jaar!
Inderdaad al die feestdagen ook! haha
Dat is echt onze sterkste gang waar we vaak een 7 of 8 of hebben. En dat terwijl ik vaak alleen maar stil hoef te zitten. Bij de draf is het juist werken en dan krijg ik een maar een 6je ofzo. Maar ik snap je probleem helemaal. Ze moeten echt goed in balans zijn om die KXC te rijden. Gelukkig weet jij al weer super snel waar het probleem ligt dus dat heb je vast ook zo weer opgelost
En ohja, wij gaan denk ik in februari over. Ik wil nu een maandje lol met mijn knol en vooral niet te serieus rijden.
M'n tante rijdt/longeert d'r en dat is ook weleens lekker moet ik zeggen. Oeeeh spannend, heel veel succes!
Ik ben er ook achter gekomen dat ze al minstens 5 eigenaren heeft gehad, beest is 10 jaar nu... Arm ding.
Gevoelig huidje helaas.
Beetje aan van alles gewerkt, vooral activiteit en rechtheid in de galop. Van m'n lesgeefmens moest ik hem rechtsom in galop niet alleen wat schoudervoor zetten maar nog wat extra doorzetten in schouderbinnen en niet teveel buiging in de hals. Man man wat vond ie het moeilijk maar hij dééd het gewoon 

echt een leuk beest daar, vind donkerbruin altijd wel erg gaaf (jaja vraag me niet waarom ik dan een vos heb
Morgen vrees ik hier inderdaad dat de bak blank staat... Succes met je tentamens, mijn toetsweek begint morgen