Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pieteritus1 schreef:Ik hoop dat de clinic-organisatoren bij het uitzoeken van het talent niet degenen eruit pikken die behoorlijke financiele middelen hebben om de lessen sowieso te kunnen volgen die de winnaar krijgt (of zet ik het er zo heel krom neer?).
Daarmee bedoel ik: liever een minder bekende en goede amazone met minder middelen, dan iemand die het zich sowieso al kan veroorloven om les te halen bij een bekende ruiter.
Hiermee wil ik ook niemand voor het hoofd stoten, maar ik denk dat dát juist de opzet van de MacRider Cup is?
Hebbesje schreef:Mijne kan ook nog geen kw. Travers wel redelijk en een stukje contra gaat ook wel. Ik start juist in de M (ben hier nog niet in gestart) om tips mee te krijgen. Het wijken en een pasje aw kan ie in princiepe wel dus heb je meer aan de M omdat je daar meer moeite mee hebt en meer kunt leren. Heb je ook meer aan de clinic en kun je er verder mee komen in je training. Althans, zo denk ik het
Aukelizzy schreef:Pieteritus1 schreef:Ik hoop dat de clinic-organisatoren bij het uitzoeken van het talent niet degenen eruit pikken die behoorlijke financiele middelen hebben om de lessen sowieso te kunnen volgen die de winnaar krijgt (of zet ik het er zo heel krom neer?).
Daarmee bedoel ik: liever een minder bekende en goede amazone met minder middelen, dan iemand die het zich sowieso al kan veroorloven om les te halen bij een bekende ruiter.
Hiermee wil ik ook niemand voor het hoofd stoten, maar ik denk dat dát juist de opzet van de MacRider Cup is?
Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Ik Train wekelijks onder begeleiding van een bekende ruiter maar ik moet hier wel iedere week krom voor liggen om het te kunnen betalen... Daarnaast heb ik een heel talentvol paard onder mijn kont maar dit paard is wel super lastig en vooral op ander terrein. Maar jij zou dan dus vinden dat ik maar niet geselcteerd moet worden, ook al zou ik heel goed rijden, omdat ik al de middelen heb. Dat ik toevallig heel veel geld in de paardensport steek betekend nog niet dat wij het thuis super breed hebben. Waar een ander bijvoorbeeld 3 x per jaar op vakantie gaat, ben ik al 10 jaar niet op vakantie geweest... Dus ik heb er gewoon heel veel voor over en zou het dus juist niet eerlijk vinden als wij bij voorbaad er al uitgeknikkerd worden omdat
ik toevallig bij een bekende ruiter train...
Overigens is mijn reactie niet aanvallen bedoeld!