Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bettine schreef:Ik neem aan dat alleen startcoupons worden afgeschaft, en niet de protocollen...
Dan moeten ze misschien met een systeem gaan werken dat zo'n protocol alleen geldig is met stempel van de vereniging (om maar iets te noemen).
M_Vainqueur schreef:Maar...iedereen betaald nu toch ook voor een startkaart. Dat is toch ook een vast bedragk waarom voelen degene die 6 keer starten in het jaar nu ineens benadeeld? En is het niet bij heel veel dingen in het leven dat qls je ergens meer gebruik van maakt dat je dan goedkoper uit kan zijn? Net als de sportschool:maandelijks betalen maar sommigen gaan er 1 keer per maand heen...dát is ook een duur grapje. Terwijl iemand die elke dag relatief goedkoper uit is! Waarom gaan we nu dan ineens zeuren?
Equimotion schreef:Jeetje Miss_lizje (en germie), heb je ook zo'n instelling in de wat meer serieuze aspecten van je leven? Wat akelig voor je, lijkt me vooral erg vermoeiend.
Ze maken het juist makkelijker/voordeliger voor mensen die weinig starten
Fitzroy schreef:Misz Lisje heeft wel een punt, ik vind eerlijk gezegd dat jullie daar niet erg volwassen over doen.
Kijk, het maakt mij persoonlijk niet uit, maar ik ken zat mensen die alleen de wedstrijden bij hen thuis op de accommodatie rijden omdat ze bv. geen vervoer hebben en dat zijn er vaak maar 8 per jaar. Afhankelijk van de kosten zijn de kosten per wedstrijd dan uiteraard veel hoger dan voor iemand die standaard iedere week op wedstrijd gaat.
Fitzroy schreef:@Janine: Dus? Hun monopoliepositie is een vrijbrief om alles maar zo duur te maken als ze zelf willen?
Fitzroy schreef:Dat maakte ik er van omdat jij in je post suggereerde dat de KNHS de mensen die met de invoering van de startpas zouden stoppen met wedstrijden best kan missen.
De KNHS is er voor de leden en niet andersom, hoewel dat m.i. wel eerder andersom lijkt.
Fitzroy schreef:Kijk, het maakt mij persoonlijk niet uit, maar ik ken zat mensen die alleen de wedstrijden bij hen thuis op de accommodatie rijden omdat ze bv. geen vervoer hebben en dat zijn er vaak maar 8 per jaar. Afhankelijk van de kosten zijn de kosten per wedstrijd dan uiteraard veel hoger dan voor iemand die standaard iedere week op wedstrijd gaat.