*toot zoek merries in het duitse gras

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Nou eh.. de andere "1" telt niet want die is Belgisch..
Martine_R schreef:ThePast03 schreef:Joh, ik kreeg juist het idee dat sommigen hier betaald krijgen voor het met de loep zoeken naar fouten bij Rath en het zoveel mogelijk afkraken van Rath.
Nee joh, dat doen wij gratis en voor niets
easygoing schreef:Maar nu graag een concreet antwoord op mijn vraag graag.
Heeft overigens niets met vergelijken te maken.
Pashon schreef:Adil ook dat verhaal heeft 2 kanten... andere stamboeken proviteren net zo goed van het hollandse glorie.
Echter vind ik dit een vergelijking die helemaal niet op gaat. een stamboek en een kur met elkaar vergelijken?
Annet555 schreef:easygoing schreef:
WHAHAHAAAAA wat een vergelijking
Ohja, die liep ook GP, maar dat mag je niet vergelijken, want die liep geen 80+ scores.........................hoezo meten met twee maten.
easygoing schreef:Maar nu graag een concreet antwoord op mijn vraag graag.
easygoing schreef:Adil schreef:
Ik dennk niet echt dat je de Duitse stamboeken met die van het KWPN kunt vergelijken ongeacht de oorsprong...
Het KWPN is een top-stamboek, maar pronkt met een hele hoop andermans veren
Maar nu graag een concreet antwoord op mijn vraag graag.
Tendance schreef:Plus dat ik niet zoals MariekeB Totilas als lieveling heb en er al helemaal niet rauwig om was, dat hij weg moest. Dat mijn paard van haar hartritmestoornis afgeholpen was maakt me emotioneel, maar zo'n knol op 4 benen van een ander? Daar word ik niet emotioneel van!
Zelfs als Adelinde wint, dan word ik daar niet emotioneel van. Al heeft dat wel een andere lading, omdat ik een periode met haar samengewerkt heb.
Tendance schreef:easygoing schreef:Maar nu graag een concreet antwoord op mijn vraag graag.
Nee met je gram halen, maar dat gaat hem niet worden ben ik bang.
En dit bericht heeft geen vriendelijke toon, omdat ik vind, dat het nu de discussie niet meer dekt, maar een kwestie van eigen zin doordrijven tot iemand stil valt. Ik ken Adil niet goed, maar denk dat je dat niet gaat lukken.
easygoing schreef:[
Joh weet je dit is eigenlijk gewoon te erg om op in te gaan.
Misschien een idee dat jij je fijn bij geit of de poetsplaats of how ever the name is houd en daar blijft zwetsen.
Hier onder een schaduwaccount mee praten is niet helemaal zoals het hoort en het stomste is nog wel om het daar gewoon toe te geven.
Alle berichtjes die ik van jou hier tegen komt hebben een rellerige ondertoon dus ach serieus nemen doe ik jou allang niet meer en zeker niet meer nu je Upido met Totilas gaat vergelijken.
easygoing schreef:Joh weet je dit is eigenlijk gewoon te erg om op in te gaan.
Misschien een idee dat jij je fijn bij geit of de poetsplaats of how ever the name is houd en daar blijft zwetsen.
Hier onder een schaduwaccount mee praten is niet helemaal zoals het hoort en het stomste is nog wel om het daar gewoon toe te geven.
Alle berichtjes die ik van jou hier tegen komt hebben een rellerige ondertoon dus ach serieus nemen doe ik jou allang niet meer en zeker niet meer nu je Upido met Totilas gaat vergelijken.
easygoing schreef:Nee hoor maar Adil en ik hebben hier al vaker een discussie over gehad en toen heb ik ook al geen antwoord gekregen. Mijn punt toen al was dat elk stamboek ooit begonnen is met het kruisen van bepaalde rassen en types en omdat de duiste stamboeken toevallig veel ouder zijn dan bv het KWPN wil het niet zeggen dat de duitse paarden ineens 1000% raszuiver zijn en de KWPNers allemaal maar allegaartjes. Dat is mijn punt.
MariekeB schreef:Tendance schreef:Plus dat ik niet zoals MariekeB Totilas als lieveling heb en er al helemaal niet rauwig om was, dat hij weg moest. Dat mijn paard van haar hartritmestoornis afgeholpen was maakt me emotioneel, maar zo'n knol op 4 benen van een ander? Daar word ik niet emotioneel van!
Zelfs als Adelinde wint, dan word ik daar niet emotioneel van. Al heeft dat wel een andere lading, omdat ik een periode met haar samengewerkt heb.
Wie zei dat ik Totilas als lieveling heb? Ik zeg vooral dat de sport publiek nodig heeft, en meningen.
Net als voetbal, waar we 15 miljoen bondscoaches hebben.
Dit is wat de sport groot maakt en houdt.
Mijn lievelingen staan vlakbij en hebben vandaag nog een knuffel gehad.
Maar ik geef toe, de keren dat ik Totilas live zag, was ik omder de indruk.
Tendance schreef:easygoing schreef:Joh weet je dit is eigenlijk gewoon te erg om op in te gaan.
Vind jou ook niet echt lief hoor!!!!
Annet555 schreef:Waarom doe je het dan?
Maar waarom zo afschieten op Rath? Waarom niet op de verkopende partij?
Upido is natuurlijk nog niet op het nivo van Totilas, en misschien komt ie daar ook nooit, al hoop ik van wel. Maar beide paarden zijn gewoon voor geld aangekocht uit een ander land. Allebei voor het succes van de sport voor het land waar de ruiter voor rijdt.