.. 

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sinds gisteren was de aanleuning helemaal niet ok. Blijkt dat ze nog aan t wisselen is
Over het algemeen kwam de draf niet echt uit de verf, en verder kon ik alleen maar braaf rijden. Jammer want als de aanleuning zoals altijd is, kan ik haar mooi bovenin houden. Ik kwam dan ook de ring uit met een ontevreden gevoel. De jury vond het net niet goed genoeg met 68 punten was ik 6e. 1 werd Diederik van Silfhout met een Special D 79 , 2 een Painted Black 71 , 3 een Ferro met 70 en 4e een Stedinger met 70. Commentaar was dat door de aanleuining, de gangen gewoon bleven. Met 3x een 7 was dat lang niet slecht, maar er had meer ingezeten was het commentaar. Michelle85 schreef:Bij de 5 jarigen was 1 Jose van Haaren met een Houston 79 (heel goed bewegend paard, niet spectaculair)

KarinvdM schreef:Jana Freud met Aaron (Florencio) 82
Marieke vd Putten met Artiest (Trento B) 77
Eline Klont met Ashanti (Special D) 71
Philip van Ommen met Avantgarde (Tenerife) 70,5
Vond het werkelijk nergens op slaan.. Met 62 punten waren we tevreden, er had meer in gezeten maar ben zelf ook geen ster in dit soort dingen
Mosh schreef:Nou, ben ook terug. Helaas liep het allemaal wat in, dus zat er te kort op. Verstond ook totaal niet wat we moesten doen, heb er maar het beste van proberen te maken. Ik kon mij goed in het commentaar vinden (weinig bergop gebouwd en gereden) behalve dan dat ze te weinig sprong had in de galopVond het werkelijk nergens op slaan.. Met 62 punten waren we tevreden, er had meer in gezeten maar ben zelf ook geen ster in dit soort dingen