Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jolentinus schreef:indd. patjelisa..
ik had het liefst ook in oktober gestart.. hoe sneller hoe beter haha.. maar helaas telt dat niet voor mijn paard.. wil hem liever zo lang mogelijk heel houden hahaha..
wordt dus waarschijnlijk januari..
mijn vraag aan jullie. hoeveel wedstrijden doen jullie dan? per maand zeg maar?
ik zat zelf te denken aan 2.. of zou dat ook al te veel zijn.. natuurlijk ze moeten ook maar in de buurt zijn.. maar er zijn er aardig wat bij ons inde buurt

Druk? Als je op concours gaat met een jong paard en je zet er dan druk op, ben je naar mijn idee te gek bezig.. Je gaat toch voor je plezier en wat nieuwe indrukken voor het paard... Nergens voor nodig om jezelf dan druk te maken of bij je paard er druk op te zetten toch... 
Denk dat we bij die pas tegen het outdoor seizoen moeten gaan denken..... 
asjemenou schreef:Voor een drie jarige vind ik het verschil tussen de B en L1 wel best groot.
Mijn A tje kan nu denk ik wel een net B proefje lopen. Maar wijken, daar ben ik nog niet aan begonnen. Recht over de middellijn lopen zit er ook nog niet op. Heb zelfs nog nooit bij A afgewend
De B is veel vrijblijvender.
Ben het wel met je eens dat als ze eenmaal lekker lopen, dat de L dan ook niet zo veel meer voorsteld.
Mexxuna schreef:Ik ga nog veel te hard door de bak.. daarnaast blijft ze vrij "knijperig" tijdens het lopen, dat moet er eerst uit.
Daarna moet ze nog verhuizen naar mij thuis, en dán gaan we pas kijken of ik daar ook veilig kan rijden...
dus mijn wedstrijden zijn nu al uitgesteld.. hihi..