Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eva_Maria schreef:Maar je ziet ook vaak combinaties die makkelijk over kunnen en over de 210 punten scoren.
Dan heb ik zoiets van ja ok maar ga dan wel over.

Citaat:Ze betalen idd inschrijfgeld maar je moet toch niet onder je niveau blijven rijden

Citaat:Ik zie namelijk vaak mensen die M2 rijden en dan hun paard verkopen en weer met een jong paard in de B beginnen.
Ze rijden tm de M2 vaak omdat als ze Z starten ze met een jong paard niet meer in de B mogen beginnen, alleen als HC.
Vaak verkopen ze de paarden dan bij de M2 om toch in de B te blijven starten.
Dit vind ik altijd een beetje flauw maar ja is hun keuze...

Eva_Maria schreef:Ze betalen idd inschrijfgeld maar je moet toch niet onder je niveau blijven rijden;)
Ik zie namelijk vaak mensen die M2 rijden en dan hun paard verkopen en weer met een jong paard in de B beginnen.
Ze rijden tm de M2 vaak omdat als ze Z starten ze met een jong paard niet meer in de B mogen beginnen, alleen als HC.
Vaak verkopen ze de paarden dan bij de M2 om toch in de B te blijven starten.
Dit vind ik altijd een beetje flauw maar ja is hun keuze...
SparklingApp schreef:Ik vraag me ook wel eens een beetje af wat de lol voor sommige mensen is om steeds met een jong paard weer in de L te gaan starten en dan de prijzen voor de echte beginners weg te kapen, aan de andere kant is het wel goed om je daar een beetje aan op te trekken..

asjemenou schreef:Ook met een paard wat niet showerig loopt kun je hele leuke proeven rijden en nog winnen ook.
Een showerig paard wat slecht gereden wordt, zal niemand meer herkennen als een showerig paard.
En een paard wat maar heel gewoon loopt, kun je door goed te rijden veel showeriger laten lopen.
Maar helaas vergeet iedereen dat.
luxje schreef:joh, als ze altijd zulke hoge punten halen, dan moeten ze uiteindelijk wel over naar de volgende klasse, je mag nu eenmaal niet eeuwig blijven hangen