Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lizzle schreef:Als ik slecht reed met de Fjord lag het volgens omstanders aan de jury, want die hield niet van koudbloeden, en dan ook nog eens een manegepony tussen de paarden.
Als de proef goed ging en ik winst reed had de jury medelijden met mij. Er wordt gewoon gekeken naar je rijden, en natuurlijk heeft een jury een voorkeur voor een bepaald type paard. Maar wat belangrijker is, en waar ze ongetwijfeld veel meer oog voor hebben is het rijden an sich.
Iedereen heeft altijd wat te zeuren, ik snap dat écht niet.
, want het is niet makkelijk. Anders waren we allemaal Anky en daar is er echt maar 1 van.
AmonRe schreef:Ik ken ook iemand die bij een bepaalde jury altijd winst heeft en bij andere jury's bijna verlies.... Ik weet ook niet hoe het kan.
MandyR schreef:AmonRe schreef:Ik ken ook iemand die bij een bepaalde jury altijd winst heeft en bij andere jury's bijna verlies.... Ik weet ook niet hoe het kan.
Het zal ook een kwestie van smaak zijn. De een vind houding belangrijk en de ander let meer op de gang van het paard. Denk ik
Lies_Beuker schreef:DE oplossing: Ga dan maar springen. Balk af = 4 strp
voor mij een reden dat het een bekende was want van die ander wist ie geen naam... maar goed die ander stond wel op 2 met zeer nette punten! verder word er naar mijn idee aardig gepunt alleen is het per jury verschillend wat ze graag zien

Rianneke schreef:ik heb wel eens geschreven bij een jury en toen waren er 2 met het zelfde aantal punten...
en toen zei de jury ja geef die (voor en achternaam) maar 1 punt erbij voor een bepaald onderdeelvoor mij een reden dat het een bekende was want van die ander wist ie geen naam... maar goed die ander stond wel op 2 met zeer nette punten! verder word er naar mijn idee aardig gepunt alleen is het per jury verschillend wat ze graag zien
![]()
heerlijk toch jurysport
maar heb het zelf ook vaak genoeg gezien! komt volgens mij wel vaker voor! is ook oneerlijk, wat je ook erop te zeggen hebt, het is niet eerlijk! 
Bij mij is eigenlijk nog nooit voorgekomen