Zal ik starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anoouk

Re: Zal ik starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 00:10

Gewoon starten! je hebt niks te verliezen!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 10:55

Ik was nu laatst met mijn pony op een coucours, was vlak in de buurt dus ik dacht, even kijken wat ze doet. Nou ze liep gewoon doodnormaal langs alle trailers en spandoeken en tenten heen. Maar toen lag er een zandbult, en ze schrok zicht dood! Ze nam een hele grote sprong, en ze heeft de hele tijd blijven dribbelen Boos! dat vond ik toch wel een grote tegenvaller.

Geena909

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 22:50

juist de onderlinge wedstrijden idd

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 14:04

jep jep, ik heb me nu opgegeven

_Whiskaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:11

Waarom moet zou ze HC starten? het maakt geen donder uit in de B.. Je hoeft echt geen B HC te starten want je kunt geen verliespunten krijgen in de B. Ik zou 7 september afwachten en als het een beetje leuk gaat zou ik in het binnenseizoen het gewoon proberen. Ze moet ook ervaring op doen natuurlijk.. Ik heb een paard net een paar maand onder het zadel maar deze is ook best kijkerig. Ik neem haar mee als ik met mn andere paarden op concours ga en dan rij ik haar er daar gewoon bij. Ze leert er een heleboel van en daar wordt het alleen maar makkelijker van als je echt gaat starten.