Enne, Urielle, aan je naam te zien hou je wél van Oranje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind hem gaaf. Voor zaterdag heb ik nog wel een paar oranje handschoenen en een dekje te leen.

Ik moet as zaterdag ook starten, zou eigenlijk gewoon met oranje dekje mn proef moeten gaan rijden ja (aangezien NL zaterdag ook moet spelen
) Maar laat ik nou net nieuw wedstrijddekje hebben gekocht, maar opzich is oranje ook wel heel grappig. CarpeDiem schreef:

talented schreef:Ik zou er als jury ook niks over opmerken maar zou er ook niet om kunnen lachen! Ik vind dit soort dingen meer iets voor een schattig meisje van een jaar of 7 op een dikke shetlander!
CarpeDiem schreef:talented schreef:Ik zou er als jury ook niks over opmerken maar zou er ook niet om kunnen lachen! Ik vind dit soort dingen meer iets voor een schattig meisje van een jaar of 7 op een dikke shetlander!
Wie zegt dat ik geen schattig meisje ben? En Kim is gewoon een uit te kluiten gewassen shetlander![]()

Conny_ schreef:Maar sommige mensen reageren omdat hun het niks vinden en een hekel hebben aan al dat oranje gedoe is het stom..? Eigenlijk slaat dat toch nergens op, want omdat hun een hekel hebben aan oranje moet nederland maar niet zo overdreven doen met de oranje gekte. Nou als wij die oranje gekte leuk vinden, mogen we daar toch aan mee doen en zo gek doen als we zelf willen. Ik vind dit gewoon harstikke leuke actie! En ook harstikke enthousiast, en komop dat voetbal is 1 keer in de 2 jaar zo gekte en ze zijn nu gewoon fantastisch aan het voetballen dus vind ik dat we ze mogen supporteren want ze doen het super daar! Dus ik vind best dat er in andere sporten gezien mag worden dat we ook voor nederland zijn! Ik bedoel we rijden toch ook paard voor nederland, rijden we ook in principe voor oranje!
.
Miss_Montana schreef:Hahaha erg leuk! Het is toch juist leuk om een beetje in stijl te gaan dmv een welpie? Leuk dat je het gedaan hebt! Snap niet dat er mensen zijn die er moeilijk over kunnen doen. Aan sommige reacties (zelfs in dit topic) weet ik weer precies waarom ik onder andere gestopt ben met dat dressuur gedoeHet moet muisstil zijn, niemand mag bewegen, allemaal in zwart-wit en je mag zéker niet iets doen waardoor je opvalt. Oh boy, the horror. Stijve gedoe.
IndianLady schreef:Idd, sommige reacties bevestigen weer mijn idee van de dressuurruiter. Bah!
Mensen spring eens uit de band, leef eens niet via regeltjes. Doet iemand eens een keer spontaan is het weer niet goed.
CarpeDiem schreef:talented schreef:Ik zou er als jury ook niks over opmerken maar zou er ook niet om kunnen lachen! Ik vind dit soort dingen meer iets voor een schattig meisje van een jaar of 7 op een dikke shetlander!
Wie zegt dat ik geen schattig meisje ben? En Kim is gewoon een uit te kluiten gewassen shetlander![]()