Welpie op je Cap met wedstrijd, wat denk jij ervan!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Traiectum

Re: Welpie op je Cap met wedstrijd, wat denk jij ervan!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:04

Ik vind het wel leuk. 't is maar 1x per twee jaar, en meestal liggen we er na 2 weken al weer uit, dus 't moet kunnen.

Enne, Urielle, aan je naam te zien hou je wél van Oranje Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:22

Ik zou voor de gelegenheid mijn naam speciaal een andere kleur laten maken als dat niet zo onduidelijk was voor Bokt *LOL*

Sanne_gm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:25

ik vind het zeker leuk!
mooi dat je ook leuke reacties kreeg, ik had zaterdag wedstrijd en ik had mn oranje dekje meegenomen maar ik heb m dr toch maar niet onder gelegd ik hield het bij wit

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:27

Mijn paard is van zichzelf al oranje Haha!

Welpie is best grappig voor een keer
Ik zou het zelf niet doen, maar goed ieder zn smaak

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:30

Haha! Ik vind hem gaaf. Voor zaterdag heb ik nog wel een paar oranje handschoenen en een dekje te leen. Clown
Als je echt over de top wilt gaan moet je ook zorgen dat je voorlezer in dezelfde stijl gaat. Clown

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:33

Haha orgineel! Haha!
Ja, voor een keer vind ik het wel leuk. Ja

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:33

Haha ik vidn het wel een grappige actie Nagelbijten / Gniffelen Ik moet as zaterdag ook starten, zou eigenlijk gewoon met oranje dekje mn proef moeten gaan rijden ja (aangezien NL zaterdag ook moet spelen Tong uitsteken) Maar laat ik nou net nieuw wedstrijddekje hebben gekocht, maar opzich is oranje ook wel heel grappig.

x_Liies_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 19:12

Ik vind het aan de ene kant wel leuk als je in de lagere klasses zit, maar wat hoger vind ik dat je je wat meer moet laten zien. (weet niet goed hoe je het moet uitleggen) Maar zolang de jury het goed vindt en jij het leuk, Why not?

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:02

Maar sommige mensen reageren omdat hun het niks vinden en een hekel hebben aan al dat oranje gedoe is het stom..? Eigenlijk slaat dat toch nergens op, want omdat hun een hekel hebben aan oranje moet nederland maar niet zo overdreven doen met de oranje gekte. Nou als wij die oranje gekte leuk vinden, mogen we daar toch aan mee doen en zo gek doen als we zelf willen. Ik vind dit gewoon harstikke leuke actie! En ook harstikke enthousiast, en komop dat voetbal is 1 keer in de 2 jaar zo gekte en ze zijn nu gewoon fantastisch aan het voetballen dus vind ik dat we ze mogen supporteren want ze doen het super daar! Dus ik vind best dat er in andere sporten gezien mag worden dat we ook voor nederland zijn! Ik bedoel we rijden toch ook paard voor nederland, rijden we ook in principe voor oranje!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 08:33

CarpeDiem schreef:

Beetje jammer dat ze je topic gelijk weer op slot gooien omdat je niet (voldoende) aangeeft waaraan gewerkt moet worden Verward
Ze maken het er niet leuker op met die nieuwe regels

Ik vind je actie wel leuk hoor, kan het wel waarderen en zou je er (als jury) zeker niet de ring voor uitsturen Knipoog

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:50

Haha super grappig!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:21

Ik zou er als jury ook niks over opmerken maar zou er ook niet om kunnen lachen! Ik vind dit soort dingen meer iets voor een schattig meisje van een jaar of 7 op een dikke shetlander!

Kiimmetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:24

Het is eens wat anders:P
Ik had met de buitenrit op de manege 2 welpies op mijn cap geplak, ik werd ook door iedereen aangekeken:P
Alleen nu pikt iedereen op de manege mijn ideeen:P

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:25

Ik vind het leuk hoor, de meesten durven dat waarschijnlijk niet omdat ze dan 'raar gevonden zouden worden'. Dus ik vind dat gewoon leuk Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:34

talented schreef:
Ik zou er als jury ook niks over opmerken maar zou er ook niet om kunnen lachen! Ik vind dit soort dingen meer iets voor een schattig meisje van een jaar of 7 op een dikke shetlander!

Wie zegt dat ik geen schattig meisje ben? En Kim is gewoon een uit te kluiten gewassen shetlander Haha! Vork

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:38

CarpeDiem schreef:
talented schreef:

Wie zegt dat ik geen schattig meisje ben? En Kim is gewoon een uit te kluiten gewassen shetlander Haha! Vork

Nagelbijten / Gniffelen ROFL
Ik vind het hartstikke leuk! Gewoon lekker doen, mensen die zich ergeren kijken maar de andere kant op. Je kan overal het negatieve wel van inzien.
En je weet het he... alle welpies helpen Vork

Reddevil_taz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 07:16

Helemaal leuk hoor! Als je oranje dekjes, hanschoenen en elastiekjes mag, kan zo'n welpie er ook wel bij.
Ik vind zelf dat de uitvoering van de oefeningen belangrijker is, dan de verzorging. Bovendien lijdt je paard er niks mee, toch?
Ik snap dat er regels aan de versieringen zitten, maar als je hiervoor gediskwalificeerd zou worden dan stop ik met dressuurwedstrijden. Dat je een laag punt kan krijgen voor verzorging kan ik me wel voorstellen. Maar dat zou ik voor lief nemen als ik de lol erwel van zou inzien.

Vlokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 07:23

Haaa wat een leuk idee! Haha!
Idd, niet te serieus hoor bij die wedstrijden, gatver. Gewoon lekker doen!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 07:32

Conny_ schreef:
Maar sommige mensen reageren omdat hun het niks vinden en een hekel hebben aan al dat oranje gedoe is het stom..? Eigenlijk slaat dat toch nergens op, want omdat hun een hekel hebben aan oranje moet nederland maar niet zo overdreven doen met de oranje gekte. Nou als wij die oranje gekte leuk vinden, mogen we daar toch aan mee doen en zo gek doen als we zelf willen. Ik vind dit gewoon harstikke leuke actie! En ook harstikke enthousiast, en komop dat voetbal is 1 keer in de 2 jaar zo gekte en ze zijn nu gewoon fantastisch aan het voetballen dus vind ik dat we ze mogen supporteren want ze doen het super daar! Dus ik vind best dat er in andere sporten gezien mag worden dat we ook voor nederland zijn! Ik bedoel we rijden toch ook paard voor nederland, rijden we ook in principe voor oranje!

Het is hun fiets, hun boot. Niet hun het niks vinden. Sommige mensen reageren omdat zij het niks vinden. Bloos

CarpeDiem vroeg om onze mening, dat hoeft niet altijd positief te zijn Knipoog.
Ik zou 't ook niet op prijs stellen, en vind het een beetje aandachttrekkerij. Dat je
het met trainingen of ereronde draagt, dat moet je uiteraard zelf weten. Maar op zo'n wedstrijd vind ik het een beetje overdreven.. Lachen

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:00

Miss_Montana schreef:
Hahaha erg leuk! Het is toch juist leuk om een beetje in stijl te gaan dmv een welpie? Leuk dat je het gedaan hebt! Snap niet dat er mensen zijn die er moeilijk over kunnen doen. Aan sommige reacties (zelfs in dit topic) weet ik weer precies waarom ik onder andere gestopt ben met dat dressuur gedoe Nagelbijten / Gniffelen Het moet muisstil zijn, niemand mag bewegen, allemaal in zwart-wit en je mag zéker niet iets doen waardoor je opvalt. Oh boy, the horror. Stijve gedoe. Rolleyes

Idd, sommige reacties bevestigen weer mijn idee van de dressuurruiter. Bah!

Mensen spring eens uit de band, leef eens niet via regeltjes. Doet iemand eens een keer spontaan is het weer niet goed.

In het liedje van Lange Frans en Baas B zingen ze:

Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord
Maar wanneer Oranje speelt iedereen er bij hoort
Het land van Johan Cruijf en Abe Lenstra
Het legioen laat de leeuw niet in zijn hemd staan

Zijn we 1 keer in de 2 jaar verenigd en vinden sommige mensen het nog nodig om te zeiken over een welpie op een cap tijdens een dressuurwedstrijd Rolleyes

Meid ga zo door, ik vind het een heel leuk initiatief OK dan!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:27

IndianLady schreef:
Idd, sommige reacties bevestigen weer mijn idee van de dressuurruiter. Bah!

Mensen spring eens uit de band, leef eens niet via regeltjes. Doet iemand eens een keer spontaan is het weer niet goed.

Dus jij wilt beweren dat de rede dat sommige tegen zijn komt omdat het hier dressuur betreft???
Zou dit topic over springruiters, western of wat dan ook zou iedereen het leuk vinden??
Beetje kortzichtig vind je niet!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:31

ach ik vind dat t moet kunnen hoor. Heb ook een keer iemand gezien die tijdens een ek of wk een oranje sjabrak op haar paard had. De jury kon het met een glimlach waarderen.

Kiimmetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:36

CarpeDiem schreef:
talented schreef:

Haha:p
Het moet kunnen toch zo 1 x in de 2 jaar? Haha!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:39

_10_ het zijn over het algemeen genomen wel de dressuurruiters die commentaar hebben op 'losbandige dingen' bij wedstrijden. Ik merk gewoon dat er veel verschil is tussen de verschillende disciplines.

Bij western en springwedstrijden is er altijd veel lawaai, dat moet je niet durven bij een dressuurwedstrijd. Stel je voor dat de concentratie weg is. Alsof western en springruiters geen concentratie nodig hebben?

Nee hoor, heb IRL en hier op bokt veel dingen gezien van de dressuurkant die mij totaal niet aanstaan en dan bedoel ik voornamelijk het gedrag van de ruiter.

tamara45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:41

Ik vind het wel komisch! Leuk toch? Snap ook echt niet dat er dan mensen zijn die zich er aan kunnen ergeren. Dan denk ik kijk dan niet. Maar goed die lopen overal rond. Niets van aantrekken!! Gewoon doen wat je zelf leuk vind.