Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Levy schreef:runningkawa schreef:nee toevallig niet
Maar waarom geef je geen antwoorden op die vragen...die zijn niet als opbutsen bedoeld, maar als serieuze vraag...of weet jer gewoon geen fatsoenlijk antwoord op omdat je vooroordeel dan niet meer klopt??
ik heb wel terdege iets beters te doen.... (rondje hardlopen om de overtollige kilootjes tegen te gaan ofzo)
Ik zal wel oud worden of zijn, maar het valt me de laatste tijd, sinds ik steeds meer hele jonge mensen in mijn personeelsbestand heb, dat steeds meer jonge mensen geen normen en waarden meer hebben. Ondanks dat ze wel een hogere opleiding hebben afgerond.
Persoonlijk vind ik jouw wijze van oordelen getuigen van weinig normen en waarden.
SanneKyla schreef:Hee,
Ik heb geen idee waar dit thuishoort maar plaats het daarom (zolang) even hier.
Vanmiddag ben ik wezen kijken op een concours samen met twee vriendinnen.
Hun klasgenoot deed die middag ook mee.
We zagen, (Sorry) een ontzettend dik mens langslopen die ook meedeed op haar paard (zat tussen de proeven in de hele tijd patat te eten). Ze liep er ook bij
![]()
Maar toen vertelde de klasgenoot van mijn vriendin dat ze een keer op een concours was geweest waar een meisje (met ontzettend veel overgewicht) meedeed op haar (voor haar gewicht te kleine) pony.
Ze kwam de ring in en werd gediskwalificeerd wegens haar gewicht.
Kan dit? Of hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt??
Ik heb er zelf nog nooit eerder van gehoord dus dacht dat kan ik wel even op bokt vragen
Levy schreef:SanneKyla schreef:Hee,
Ik heb geen idee waar dit thuishoort maar plaats het daarom (zolang) even hier.
Vanmiddag ben ik wezen kijken op een concours samen met twee vriendinnen.
Hun klasgenoot deed die middag ook mee.
We zagen, (Sorry) een ontzettend dik mens langslopen die ook meedeed op haar paard (zat tussen de proeven in de hele tijd patat te eten). Ze liep er ook bij
![]()
Maar toen vertelde de klasgenoot van mijn vriendin dat ze een keer op een concours was geweest waar een meisje (met ontzettend veel overgewicht) meedeed op haar (voor haar gewicht te kleine) pony.
Ik heb er zelf nog nooit eerder van gehoord dus dacht dat kan ik wel even op bokt vragen
TS heeft dit niet zelf gezien, ze heeft een gezette dame gezien die meedeed op haar PAARD. Bovendien heeft ze het paard zelf niet gezien. Misschien deed ze wel mee op een shire?
Oordeel al helemaal niet over dingen die je niet zelf hebt gezien zeg.
SanneKyla schreef:ik zal het wel niet interessant genoeg vinden.
Deze discussie word aaardig uit het verband gerukt.

SanneKyla schreef:....... concours was geweest waar een meisje (met ontzettend veel overgewicht) meedeed op haar (voor haar gewicht te kleine) pony.
runningkawa schreef:zucht....

Levy schreef:*hele diepe zucht*
RK ga je mee een rondje door het bos?
Dit wordt niets meer..........
runningkawa schreef:@levy Ik ga stallen mesten...
Is nuttiger dan een topic met mensen die geen antwoorden kunnen geven omdat blijkt dat ze niet even nagedacht hebben voordat ze een topic opende....
@smart...
Zo gaat het gewoon heel vaak...het maakt idd niks uit...maar die meid is vet...dus beult haar paarden af...
Niet beseffend dat die vette vrouw niet zwaarder is dan de lichte man
Maar dat dringt vaak niet door tot mensen...want nee die ga je in de gaten houden...omdat je niets beter te doen hebt...
SanneKyla schreef:Levy schreef:*hele diepe zucht*
RK ga je mee een rondje door het bos?
Dit wordt niets meer..........

runningkawa schreef:en gewoon antwoord geven hoort er ook bij...
nogmaals
een man van 1.90 lang weegt als snel 80 kg.
En dan is het een slanke man.
een vrouw van 170 en die 80 kg weegt is te zwaar.
En owee als ze een patatje eet
Waarom mag die man zonder vooroordelen op zijn paard stappen en is de vrouw op datzelfde paard een mishandelaar??
Want ja...je ziet het duidelijk hoor...zo'n vet mens hoort er niet op thuis...