Gediskwalificeert na de proef, entingen niet compleet?..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DaphneL

Re: Gediskwalificeert na de proef, entingen niet compleet?..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:06

Ik denk dat kimthalita dat ook wil zeggen, dat je moet controleren of alle entingen kloppen, om te zorgen dat je niet gediskwalificeerd wordt op wedstrijd. En dan dus inderdaad een nieuwe basisenting te geven als er iets niet blijkt te kloppen. Maar niet er blind vanuit gaan dat het wel goed gegaan zal zijn bij de vorige eigenaar.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:08

Tja, eigen schuld.

Ik heb wel eens om 6 uur 's ochtends niets vermoedend op een wedstrijd gegaan. Ik was in de veronderstelling dat hij het jaar daarvoor in april was geent, was maart en we waren dus 3 dagen te laat. We konden zo weer naar huis. Dat doe je maar één keer.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:53

femiaans schreef:
Lowara schreef:

Dus ik helemaal over stuur naar huis, ging mun laatste winstpunt int B. Ik kijk thuis het paspoort enzo nog eens na.. ja hoor de basisenting, alleen de dierenarts had m niet duidelijk genoeg omschreven.. Briefje gestuurd naar de KNHS met de kopieen maar helaas, een berisping voor een jaar... PFFF Zij zijn groot en ik is klein!

HIER had ik dus wel werk van gemaakt Ja
als men het niet voor elkaar heeft, ok, eigen schuld,maar als je de basisinentingen wel erin hebt staan en je stuurt dat bewijs op,dan moeten ze bij mij niet aankomen dat ik gediskwalificeerd ben en zeker geen berisping van een jaar
ik zou vriendelijk aanbieden dat het LOI vast en zeker wel leescursussen verzorgd voor mensen die niet kunnen lezen

Vooral doen, de opmerking maken over de LOI, kan je jezelf namelijk ook verantwoorden bij de KNHS,zulke uitspraken leveren je mooi een rapportje op. Hoe zou jij het namelijk vinden als de jury zijn auto uit zou stappen tijdens/na de proef met de mededeling dat je doof en blind bent?Juist, elkaar dus met een beetje respect blijven behandelen! Daarbij is de deelnemer er ook zelf verantwoordelijk voor dat het duidelijk leesbaar in het boekje staat. Ik weet namelijk niet hoe je denkt dat de meest vee artsen schrijven?

er bestaat zoiets als stempels en dierenartsen moeten het etiket van de spuit in je paspoort plakken. dus een slecht handschrift van een veearts is hier niet relevant Knipoog ( data's kun je gemakkelijk tellen, al schrijven ze in het chinees )
als er wordt verteld dat het er wel in staat en je wordt toch gedisckwalificeerd? dan moet je mij niet meemaken op zo'n moment Nagelbijten / Gniffelen