Wie is er nu nog blij met een beker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zouden jullie als prijs willen ontvangen?

Gebruiksvoorwerp/voer
38 (12%)
Prijzengeld
200 (63%)
Beker
77 (24%)

Totaal aantal stemmen: 315

Lisaa_

Re: Wie is er nu nog blij met een beker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 19:54

Ik heb het liefst prijzengeld, kan je zelf iets lekkers voor je pony kopen omdat hij het zo goed heeft gedaan.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:50

Doe mij maar lekker prijzengeld! Met een beetje geluk heb je je inschrijfgeld er net uit, en met veel geluk houd je er nog iets aan over.

Gebruiksvoorwerpen is ook best leuk, maar vaak net niet het goede (ander voer dan je je paaden wil geven of iets waarvan je al 10 expemplaren op stal hebt liggen).

Bekers maak je mij niet zo blij meer mee. Leuk als ik geplaatst ben, maar wat moet ik ermee? Bekers zijn leuk, als je op de ponyclub zit...

Overigens een tip voor mensen die van hun bekers af willen en er iets 'goeds' mee willen doen:
Ik breng ze altijd naar de bio kinderrevalidatie of iets als manege zonder drempels. Dit zijn instellingen met paarden die voor sommige kinderen die het kunnen ook een soort 'wedstrijdjes' doen. Zelf hebben ze vaak geen geld voor de aanschaf van bekers, en ze zijn er vaak echt hardstikke blij mee!
Ik haal altijd wel de plaatjes er vanaf als 'herrinnering'.

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 20:53

Ik ben wel blij met een beker, staat leuk op mijn kamer Clown

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:43

Ik zou ook al blij zijn met een beker.Lachen
bekers zijn een herringering , die bewaar je en koop je niet voor jezelf , prijzengeld gaat op aan iets, en niemand kan meer zien dat je daarwerkelijk wat hebt gewonnen..

fairytill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 13:38

Ik ben altijd blij met bekers, bij ons op stal geven ze geld, maar dat heb ik meestal weer omgeruild voor een beker. Geld verdwijnt gewoon, terwijl bekers bij mij leuk in de kast staan. Is inderdaad een leuke herinnering

vosscot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 13:42

ik ben al blij met een beker Haha!
maar voer lijkt me niet zo handig
en prijzengeld tja ik weet niet Scheve mond

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:16

ik heb het liefst altijd nog een beker, Maar ik weet eat ik ook wel regelmatig prijzengeld krijg. Toch ben ik altijd nog blij met een beker. Ik weet niet maar ik vind ze gewoon leuk om te winnen. Kan je toch weer laten zien wat je gewonnen hebt en dat kan je met prijzengeld niet echt. (ik bedoel dat kan je niet in een kast zetten bij je lintjes en andere bekers haha.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:38

ik heb echt het liefst gewoon prijzengeld, bekers heb ik echt een hekel aan Tong uitsteken Heb onderhand wel genoeg 'aandenkens', niet dat ik vaak naar die bekers kijk maargoed. Luxe artikelen zijn vaak hetzelfde, wat borstels of een poetskoffer, maar dat heb ik onderhand ook wel allemaal. Een deken is wel altijd leuk voor de verzameling Haha!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:03

Ik heb het liefst prijzengeld of voorwerpen als zweetdekens.
Bekers gaan naar familie of andere die ze graag willen hebben.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:11

Ik vind een beker wel leuk, maar ik ga niet ieder weekeind op wedstrijd en rijd ook alleen maar onderling. Dat is hoogstens 3 keer per jaar en dan nog maar kijken of je een keer die beker wint Tong uitsteken En onderlinge wedstrijden heeft bijna niemand een eigen paard, dus dan kun je wel zweetdekens en muesli uitdelen, maar heel veel rijden alleen op de manege.

Maar ik denk dat als ik echt wedstrijd zou rijden, zou ik gebruiksvoorwerpen toch ook wel erg leuk vinden om te winnen.

x_dootje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:49

Ik heb liefst prijzengeld, dan kan ik zelf iets voor mijn paard kopen.
Een beker is opzich ook wel een leuk aandenken.

Lianne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 13:39

Ik ben ook nog blij met een beker.
Heb al mijn bekers nog, de 1e is van 1988. Ik heb een prijzenkast vol en dan nog planken er naast, waarschijnlijk komt er nog een prijzenkast bij. Die in de kast hoef ik tenminste niet af te stoffen Knipoog

De lintjes hangen bij mijn paard aan de buitenkant van zijn box. Had alle oude lintjes nog maar die heb ik weggegooit, waren helemaal stoffig en verkleurt. Heb nu alleen de lintjes van dit paard nog Knipoog

Maar prijzengeld zou ik ook blij mee zijn, je kan dan je geld weer terug verdienen. Maar of je het dan gaat gebruiken voor iets voor het paard weet ik niet.

Fox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 15:26

Doe mij ook maar geld Ja
Met bekers kun je niks en bortels ed heb ik wel genoeg. Deken is wel leuk Lachen

swingfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 15:30

doe mij ook maar geld of gebruiksvoorwerpen.
Bekers geef ik meestal terug, ik heb genoeg aandenken aan een lintje!!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:58

Ik vind bekers nog steeds het leukst Haha!
Hoewel geld natuurlijk ook fijn is.. Maar ik ga toch voor de beker Ja

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 14:05

Prijzengeld, absoluut! De rozet is er wel voor de herinnering.

Ik kom om (nouja, bij wijze van spreken Haha! ) in de bekers. Voor een kampioenschap vind ik het prima om een beker te krijgen, daar deze net even wat specialer zijn, maar op een doornsee wedstrijd hoop ik op prijzengeld!

Wendel87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:13

Ik zou liever geld krijgen denk ik want dan kun je dat weer investern in je paard..

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:13

Ik vind het bij de pony's nog wel leuk maar ik kom ook op sommige wedstrijden (paarden) waar ze soms nog bekers of medailles hebben. Ik vind er niets aan want ik doe er niets mee.

Prijzengeld vind ik t leukste/fijnste daar kun je tenminste mee doen wat je wilt en je hebt je inschrijfgeld er weer uit.

Voer vind ik niets, iedereen voert weer anders.

Gebruiksvoorwerpen kan wel maar dat moet je ook maar net passen wat je op dat moment krijgt zegmaar.

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:14

P.s. Voor bij een kampioenschap e.d. vind ik t anders, daar heeft zo'n beker ofzo wel een waarde zegmaar Knipoog

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:10

Het liefste heb ik een geldprijs, dit geld kan weer geinvesteerd worden in mij en m'n paard.
Verder zijn gebruiksvoorwerpen of een zak voer ook leuk, maar liever als 'extra-prijs'. Bij een kampioenschap heeft het idd zoals Carlijn83 zegt in mijn ogen ook meer 'waarde'.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:58

prijzengeld heb ik het liefst Lachen
maar het maakt met niet zoveel uit.

Maar laatst was ik eeste, won ik een bon van 15 euro, voor de plaatstelijke dierenwinkel.. Bloos nou dat was een heel eind van ons weg, dus gelijk er maar heen gereden, paard op de parkerplaats, en ff snel iets uitzoeken voor 15 euro, omdat we daar toch nooit weerkomen.
Daar heb je ook niet zoveel aan, want er is natuurlijk niks voor 15 euro en geld hadden we verder niet bij ons..

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:04

Bekers en lintjes geef ik na de prijsuitreiking altijd weer terug aan de vereniging. Ik doe er niks mee.
Prijzengeld dus, heb ik m'n inschrijfgeld er weer uit Knipoog

kimthalita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:37

Een beker is soms wel leuk, de eerste bijvoorbeeld of de eerste in een nieuwe klasse.. Verder doe ik er ook weinig mee eigenlijk..

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:38

Prijzengeld duidelijk pff wat heb ik aan bijna 200 bekers Slapen helemaal niks ik geef ze ook meestal terug aan geld heb je veel meer!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:44

Ik ben blij dat ze met endurance wedstrijden gebruiksvoorwerpen hebben ipv bekers. Bekers moet je alleen maar afstoffen.
Prijzengeld is er niet. Je kan wel bijna altijd kiezen wat je wil voor prijs

Voer vind ik niks om te winnen. Dat komt bij mij nooit op omdat je toch nooit het voer wint wat je zelf geeft