Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dat snap ik niet. Tegen mij zeiden ze dat ze maar 1x per week alle startkaarten uitprinten en opsturen.

.

.. bij mij alleen nog niet
ik had de formulieren half november opgestuurd. als de startkaart na de kerst is verzonden dan zou ik de startkaart al moeten hebben.. ik ga de knhs maar is bellen .. weet maybe iemand het telefoon nummer kan zo op de site het nr niet vinden.
viefdepief schreef:Haha was ook wel echt nodig![]()
Maar fijn dat jouw startkaart binnen is! Succes alvast
zeker..

lorvxy schreef:Ik had mijn startkaart al mooi op tijd binnen. Alleen bleken ze per ongeluk mij een nieuw combinatienummer te hebben gegeven. Ben net overgestapt van vereniging. Van mijn zusje hebben ze alles verwijdert, ook per ongeluk. De vereniging heeft er direct achteraan gebelt en gemaild en als het goed is krijgen we volgende week het goede pakket... Wat een gedoe allemaal!
) maar de nieuwe had m nog niet aangevraagd. Net het formulier gekregen maar ik ga maandag mooi de KNHS eerst bellen, misschien mag ik m faxen....doe wel een beetje smeken dat ik al ingeschreven heb enzo, misschien helpt het!
dus het zal niet lang meer duren.. Suprice schreef:Ik heb nog geen startkaart ontvangen, maar de nieuwe pony waarmee ik ga starten staat al wel bij mijn tussenstanden op KNHS.nldus het zal niet lang meer duren..