bij het instappen.. hij is zo braaf hij is ng geen een keer gescho..... daar ging mijn paard in rengalop door de bak
.. of dat ik altijd laatste of 1e laatste word op proef.. schandelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
..
onder het zand kwamen we de proef binnen
wiseguy15 schreef:ook ben ik al eens (bijna!!) op concours gegaan zonder paard
Vido, das echt een klassieke fout vind ik

Vido schreef:Ik kwam op een wedstrijd aan, betaalde mijn startgeld en ging nog op mijn gemak een bakje koffie drinken. Ik reed in het ZZ-zwaar (1e proef moet je uit je hoofd rijden) en die rubriek was al begonnen. Maar...ze reden heel anders dan de proef die ik uit mijn hoofd wist... Ben snel naar het secretariaat gelopen, gevraagd of ze een kopietje van de proef hadden en heb in 10 min als een gek mijn proef in mijn hoofd zitten stampen!
Goede wedstrijdvoorbereiding hoor...
).
) en zo dressuur gereden en gesprongen.
en men paard maar rustig aan het gras knabbelen toen ik daar lag
In jou geval dan hea
? Marjo_x schreef:wat is een botIn jou geval dan hea
?
sorry Merel_Claire schreef:Leuk topic!
Ik ben een keer, aan het einde van de proef, vergeten af te groeten.
Ik ging doodleuk halthouden en reed toen gewoon verder. Het mooie is zelfs dat ik er een 7 voor haalde, de jury had het gewoon niet eens in de gaten!
Een andere blunder was tijdens een springparcours. Ik verloor een beugel met beugelriem al bij de tweede sprong.
Heb het hele parcours doorgesprongen met 1 beugel (en een spierpijn de dag erna, want zo leer je pas echt zitten!!).
en iedereen maar aan het roepen: neem jou stijbeugels terug!!

Maar gewoon eigenlijk voor de hekjes langs nog om zetten haha.
(ik stuurde wel een beetje, maar was zo verbaasd haha) Jootje24 schreef:een vriendin van mij deed een x mee aan een equipe wedstrijd
bij het spr. kon je kiezen uit de laatste hindernis of een joker hindernis dan kreeg je meer punten. Nou zij wou de joker doen
dit was een steil met 1hoge balk voor de rest geen grond balk of schuine balk niks. Zij sprong dus in het M met een kleine Dpony. En die pony dacht ja daaaaaaag dara kan ik ok wel onder door en toen had zij dus de balk voor haar op het zadel ligge.. Dat zag er echt zoo komisch uit
"
. We waren al laat (had mijn vader vroeger nog al eens een handje van). Dus hij is gaan betalen ik gaan opzadelen (niets vermoedend omdat er achteraf de paarden waren die moesten starten die dag, dus genoeg wedstijd mensen om me heen). Komt mijn vader terug ik zo snel help me even. Hij zo heel droog: "hmm ben je niet te vroeg". Ik: "nee weet zeker dat ik zo moet." Hij: "Denk toch dat je veel te vroeg bent... zo'n 24 uur." Oeps..