Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marijkjuh schreef:Ik denk dat je moet overstappen wanneer je daar klaar voor bent, blijven hangen in een klasse voor de prijzen vind ik nogal onzin eigenlijk.
De laatste 3 wedstrijden heb ik wel echt gereden om prijzengeld te verzamelen...ieder zn recht toch?
) winst over. En ja, in die hogere klasse rijd ik ook gewoon weer de winstpunten mee, het is niet zo dat het 2 maanden duurt eer ik eindelijk een winstpuntje heb.
OemmiejO schreef:Ik snap niet dat iedereen er zo 'tegen' is dat anderen bij 10 wp overgaan. Ik train thuis altijd 1 niveau hoger, dus ik ga ook gelijk bij 10 (of 11 of 12) winst over. En ja, in die hogere klasse rijd ik ook gewoon weer de winstpunten mee, het is niet zo dat het 2 maanden duurt eer ik eindelijk een winstpuntje heb.
Sommige mensen rijden elk weekend wedstrijd en gaan bij 20 winst over, ik rijd 2x in de maand wedstrijd en ga bij 10 winst over. Dan maakt het imo niet uit of je nou bij 10 of 20 overgaat.
) om elke week weg te gaan en meer dan 10 11 punten te halen. KarinvdM schreef:Als je zo redeneert dan zou ik mijn paard dus thuis moeten houden tot hij 6 is en ik hem direct Z kan/mag gaan starten?
Ik zie niet in waarom het zonde van het geld, de tijd en de energie zou zijn als ik m'n paard toch meeneem naar wedstrijden terwijl ik ook direct Z mag starten.
).. Mijn paard is nu 6 en loopt eigelijk altijd wel zn punten.. Heb nu 5keer M2 gestart en mag Z.. nu start ik hem nog M2 om hem lekker ervaring op te laten doen en hem nog beter bevestigd door de proevn te laten lopen.. Als dat goed gaat mag hij eind November het Z1 in..
(wat klink ik gierig! haha)
sammie_rex schreef:ik vind dat als je 10 winstpunten hebt je over moet naar de volgende klasse, als je het niet kan dan heb je ook geen 10 winstpunten. het is ook wel eerlijker voor de rest.
)
Shezzit schreef:Het is denk ik gewoon de vraag : wat vind je belangrijker: zoveel mogelijk bekers in je kast, of zo snel mogelijk kunnen zeggen dat je met t hoedje mag rijden...
dus dan kan je nog (een deel van) je kosten terugverdienen