boeflover schreef:ik kreeg net een mailtje van de vereniging dat ze voor het aanvragen van de startkaart de 1e pagina van het paspoort nodig heeft. nu heb ik deze opgestuurd, maar kennelijk is deze dus niet de juiste. ik vroeg me af of jullie mij kunnen vertellen welke deze dan wel moet zijn?
ik heb nu de pagina gestuurd waarop haar naam, geslacht, leeftijd en afstamming etc. staat(dus haar stamboom), en de pagina waarop haar aftekeningen staan.
voor de rest staat er bij mijn weten niks in, probleem is alleen dat ik het paspoort ook al naar het stamboek heb opgestuurd voor het op naam zetten, en dus nog niet terug heb..
echt super jammer dat mn aanvraag dus nog niet onderweg is.. (en dus ook nog even zal duren want ik weet niet wanneer ik mijn paspoort terug krijg, wanneer dat dus de verkeerde pagina is).
misschien dus toch maar pas in januari gaan starten, zou wel vreselijk balen zijn, maar het zit allemaal ff tegen.
(niet alleen de startkaart, maar mn paard heeft ook nog is der hoofd gestoten in de trailer en durft er nu niet meer in... zucht)
de 2 dingen die ik heb opgestuurd zijn dus idd zijn stamboom .
en geloof ik de eerste Blz op dit velletje moet een sticker van chipnummer van je paard/pony staan, en daardoor heen moet een stempel zijn geplaats van het KNHS
, 14 oktober heb ik mn eerste officieele in vries... 

.