Uitstappen geen kleine kinderen voor op zadel tijdens wedstr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pearl_tje

Re: Uitstappen geen kleine kinderen voor op zadel tijdens wedstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:33

Ik lig echt helemaal dubbel!!!! ROFL ROFL

Dit is ook weer echt iets voor Kafue! Het nu weer zo proberen te draaien dat jij niet fout bent, maar degene die jou hierop heeft aangesproken.

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:51

Nou in mijn beleving (heb niet alles uitgebreid gelezen maar fragmenten) zegt ts dat ze het eigenlijk wel goed begrijpt dat er wat van gezegd is maar de manier waarop! dus ik ben het niet met jou eens pearl_tje. Daarbij, Als zo'n man zegt dat kinderen niet op een wedstrijd thuis horen, vraag ik me af of hij dat ook zou zeggen als Anky komt en haar zoon en dochter meeneemt! Ik heb zelf ook een 2ling, 5 jaar inmiddels en die zijn ook mee geweest vandaag op wedstrijd. Hun vader leest mij voor en zij zitten netjes aan de zijlijn, daar waar wij vinden dat ze veilig zijn (tribune, naast de auto van de jury, of naast mijn partner). Dit gaat altijd goed en ik heb respect voor mede ouders die tóch hun wedstrijden kunnen blijven rijden en dit combineren met het ouderschap. Ik heb het ook weleens gedaan met mijn oude paard hoor! Kind voorop en tuurlijk, ik weet dat het een dier is met schrikreactie, ik zou het ook nooit met mijn 4-jarige doen, ik weet ook wel dat het niet gepast is op een wedstrijd, zou het nooit meer doen, maar ik vind wel dat in dit geval de TS wat 'hard" aangepakt is omdat het al eerder medegedeeld was.
(Ik krijg dan gelijk het gevoel van: zo'n zielig persoon die blij is dat hij een ander op zijn nummer kan/mag zetten omdat hij daar normaal de kans/bevoegdheid niet voor heeft. Maar goed,... beetje speculeren).

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:56

Ik vind het inderdaad niet slim om een kind voor mee op het paard te nemen. (al kan ik me het in de situatie dan nog wel enigszins indenken).
Maar dat ze het gaan omroepen vind ik dan wel redelijk overdreven. Als er gewoon even iemand meld van: goh zou je dat kind even van het paard willen halen.
Ik vind dus dat beide partijen "fout" waren.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 16:30

crossmonster schreef:
sorry dat ik het zeg, maar dit keer kan ik me helemaal vinden in de knhs....

Idem!!Had ook gevraagd of de moeder een vlaag van verstandsverbijstering had! Boos!

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 16:16

pearl_tje schreef:
Ik lig echt helemaal dubbel!!!! ROFL ROFL

Dit is ook weer echt iets voor Kafue! Het nu weer zo proberen te draaien dat jij niet fout bent, maar degene die jou hierop heeft aangesproken.

LEZEN wat er op de regels staat en niet wat niet geschreven staat is toch altijd een groot probleem voor je geweest. Mischien toch maar eens een opfriscursus begrijpend lezen volgen.