waarom rijden jullie wedstrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magic_lover

Re: waarom rijden jullie wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 10:34

ik rij op moment nog niet weer wedstrijden, maar begin er over een tijd wel weer mee...
vroeger ook veel gedaan, en ik vind het een mooie controle om te kijken hoever je kwa africhting met je paard bent....

ik kan ook niet doelloos rondjes rijden... dan ben ik het zo zat, maar met wedstrijden heb je ook telkens weer een 'doel' om naartoe te trainen, en te verbeteren, dat vind ik het mooie eraan Lachen

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:40

Ik rijd wedstrijden om de bevestiging idd, en het geeft me echt een kick om telkens weer beter te worden.. Zonder wedstrijden krijg ik dat gevoel niet.. Want nu merk je dat je verder komt. 2 jaar terug zat ik nog in de B en nu ben ik blij dat ik in de L2 zit, je merkt dan toch dat je vordert, en je voelt je dan ook heel verenigd met je paard.. En gewoon die keren dat je minder rijd, en dan weer beter rijd.
* ik heb nite alle reactie's gelezen maar wat magic_lover ook al zegt: wedstrijd rijden is een doel om naar toe te trainen. En zonder at je een doel hebt, verbeter je niet, tenminste ik niet. Ik geniet gewoon van de stappen dat je vooruit gaat met je paard, en hoe beter het gaat hoe meer je geniet van je pony. Ik geniet onder een buitenrit oid ook wel van mn pony. Maar toch is het dan fijn om af en toe een wedstrijd te rijden, een ander soort van genieten vind ik. *

Ik zit ook niet op school omdat ik moet, ik zit er om me diploma te halen en zo de toekomst beter in te kunnen gaan.

*Het klinkt allemaal een beetje raar, maar weet niet hoe ik het allemaal anders moet omschrijven Vork *

hildetc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:45

ik rijd wedstrijden vooral omdat ik het leuk vind om te doen en reflectie te krijgen of het idd goed gaat. mijn vriend reageert gelukkig heel anders dan de vriend van de topic starter. gisteren vertelde ik hem dat een paar meiden op onze stal een onderling wedstrijdje gaan organiseren en dat ik mee deed het laatste weekend van september (ik heb een jonge pony die ik pas vanaf januari echt wil gaan starten). het enige wat mijn vriendje toen zei was leuk, weet je al welke proef je moet rijden? dan kunnen we oefenen. dus zo kan het ook gelukkig *LOL*

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 13:56

haha wat lief Haha! da tje zon vriend hebt.!!

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:00

ik vind het leuk om dat doen. ik wil vanaf op janauri wil gaan starten met mijn pony. dat is mijn eerste keer. spannend.
Omdat ik kan het wel.. Ik ben doof meisje. ik wil wel zelf zien of ik het kan.. blijf oefenen..

Veerle1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:53

Ik rij wedstrijd omdat ik dan ergens naar toe kan werken, je traint dan ergens voor.. om verder te komen. Als ik train zonder wedstrijd te rijden dan vind ik het trainen zo uitzichtloos..
Het is inderdaad ook fijn om te zien dat het beter gaat en dat anderen dat ook vinden, en wedstrijd is super gezellige en je krijgt een betere band met je paard, samen ergens naartoe werken

Valiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:41

Idd, om te checken of je goed bezig bent. M'n paard is nog maar 5, dus ik vind het ook een stukje ervaring voor hem.

Uletta1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:09

ik rij wedstrijden voor mijn plezier en om verder en hoger te komen in de sport. en om mezelf te laten zien dat de trainingen goed gaan..
maar ik rij vooral wedstrijdne voor mijn plezier..
ik zou gewoon de wedstrijden gaan rijden als ik jou was, maar dan ook alleen voor de plezier..

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 13:31

ik vind het heerlijk als iedereen naar me kijkt Sigaar en dat nog wel terwijl ik eigenlijk erg veel last hebt van plankenkoorts, zodat mn paard meer waard word (hij heeft namelijk geen papieren), voor mn plezier, ervaring voor mn paard en ikzelf natuurlijk, gewoon lekker met mn paard bezig zijn Haha! , het optutten van hem enzo Tong uitsteken