Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alani schreef:en een te dikke combinatie (ruiter/ paard) kan imo nooit meekomen met combinatie in sportconditie.
Nikj schreef:Ik vind dat de jury dit best mag aangeven dat je misschien wat te grof bent voor je pony of iets, maar kom nou.. Op een iets nettere manier mag ook wel!
Ik vind dat de jury dit niet mag zeggen!!!!
Barmat schreef:Heb ook een protocol teruggehad waarin stond - "flitsende proef, prachtig voorgesteld, maar wat jammer van de dikke reet van de amazone"
Barmat schreef:Heb ook een protocol teruggehad waarin stond - "flitsende proef, prachtig voorgesteld, maar wat jammer van de dikke reet van de amazone"
Dit kan absoluut niet vind ik!!!
daarvoor hebben we die zweep toch, om de jury op te voeden

Barmat schreef:Het is inmiddels zo'n 12 jaar geleden... gezien de leeftijd van die jury toen is ie al drie keer dood en vijf keer begraven
Maar goed, leuk vond ik het toen echt niet.... ben ook gestopt met wedstrijden hierdoor....
Barmat schreef:Helaas weet ik uit eigen ervaring dat dit soort opmerkingen gewoon gezegd worden....
Heb ook een protocol teruggehad waarin stond - "flitsende proef, prachtig voorgesteld, maar wat jammer van de dikke reet van de amazone"