Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

hij leest nog duidelijk ook

ik ga naar Malden
om voor te lezen! Urielle schreef:Nou, het is hier ook weer prijs hoor
Moet ik morgen weg, zegt mijn vriend dat hij mijn eerste wedstrijd niet wil voorlezen, want als het dan fout gaat... en we hebben nog niet kunnen oefenen sinds Wranglers blessure... en hier te breed en daar te lang.
Iemand toevallig morgen naar Veldhoven?![]()
![]()
) dus dan zorg ik wel dat ik iemand heb die wel te verstaan is. 

RUBYWHITE schreef:Zelf ben ik vaste voorlezer van 2 wedstrijd ruiters (Z2 en M2) dus ik loop geregeld met een boekje rond. Er gaat geen wedstrijd voorbij dat ik niet gevraagd wordt om een onbekende voor te lezenIk heb een keer één voorgelezen die ik via via kende, omdat haar voorlezer niet kwam opdagen. Ze kende de proef (Z1) totaal niet uit haar hoofd en ik herhaalde alles 2, soms zelfs 3x. Terwijl ik bij diegene waar ik normaal voorlees alles 1x zeg, aangezien zij de proef uit hun hoofd kennen. Was er achteraf wel irritatie. De jury riep haar na de proef bij zicht dat ze 2 oefeningen niet gereden had en dat werd mij verwijt dat ik het niet voorgelezen had als concurrentie beding
Yeah right! Sindsdien wijs ik iedereen af die me ervoor vraagt.

Born2BCrazy schreef:wow..Díe durft..
Zou idd na zulke praktijken ook niet meer zo gretig zijn met voorlezen van anderen..
Maar zo brutaal zijn ze dus helaas wel. Heb wel vaker een voorgelezen dat je nadien dan een grote mond krijgt omdat de proef niet lukte. Ben ik ook snel mee klaar. asjemenou schreef:En als je vriend het ff niet meer bij kan houden: Gewoon een grote volte rijden, zit je altijd goed!

Hier ben k