Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Soniador schreef:Vind dat je mensen zo kwetst,net zoals in al die andere berichten die je plaatst.
Iedereen heeft hier een andere mening over.
) Soniador schreef:Ik heb het er toch ook helemaal niet over dat jasmijn daar geen recht op heeft,ik zeg toch ook dat iedereen daar een eigen mening over heeft.
Maar zo vind ik nu ook weer niet dat ze moet reageren.
Suprice schreef:Tuurlijk doe je mee om te winnen. Winnen hoeft niet te betekenen dat je een eerste plaats haalt, maar dat je zelf iets bereikt. Als ik een winstpunt haal, heb ik voor mezelf gewonnen als het gevoel erbij goed was. Als ik 1e wordt met 3 winstpunten, maar ik had er geen goed gevoel over, dan heb ik voor mijn gevoel toch niet echt gewonnen. Dus ik ga wel op wedstrijd om te winnen, maar meer het gevoel, niet de 1e plaats (hoewel dat wel leuk is als het gebeurt)
Lielle schreef:Soniador schreef:Ik heb het er toch ook helemaal niet over dat jasmijn daar geen recht op heeft,ik zeg toch ook dat iedereen daar een eigen mening over heeft.
maar haar mening wordt niet erg gewaardeerd![]()
en ik denk dat er heel wat waarheden inzitten, maar die zijn niet altijd leuk om te horen.
Lielle schreef:Soniador schreef:Ik heb het er toch ook helemaal niet over dat jasmijn daar geen recht op heeft,ik zeg toch ook dat iedereen daar een eigen mening over heeft.
maar haar mening wordt niet erg gewaardeerd![]()
en ik denk dat er heel wat waarheden inzitten, maar die zijn niet altijd leuk om te horen.
Soniador schreef:Vind dat je mensen zo kwetst,
Shirykith schreef:Zo goed mogelijk worden kan ook met Goede punten halen of vooruitgang boeken en dat hoeft egt niet alleen maar door prijzen te winnen...
Lielle schreef:Ik snap heel goed wat Jasmijn bedoelt, ze zegt het alleen wat directer dan mensen gewend zijn
Shirykith schreef:Ik vind dit gewoon iemand anders een btje een mening aanpraten..
Dat zij er zo over denkt (en jij waarschijnlijk ook) wil niet zeggen dat anderen dat ook doen..
Of zie ik dat verkeerd..
jasmijn78 schreef:Soniador schreef:Vind dat je mensen zo kwetst,
Ik vind van niet, maar ik kan niet voor andere spreken. Voel jij je gekwetst dan? Mag ik niet zeggen dat ik vind dat jij jezelf tegenspreekt? Vind je zelf ook niet dat je jezelf een beetje tegenspreekt? (zie vetgedrukte tekst in hetgeen ik van jou gequote heb...)Shirykith schreef:Zo goed mogelijk worden kan ook met Goede punten halen of vooruitgang boeken en dat hoeft egt niet alleen maar door prijzen te winnen...
Maar ben jij het dan niet met mij eens dat goede punten halen en vooruitgang boeken eigenlijk altijd wel gepaard gaat met het winnen van prijzen?
Waarom is het niet erg goede punten te willen rijden, maar wel erg om te willen winnen? In beide gevallen wil je toch een prestatie neerzetten?Lielle schreef:Ik snap heel goed wat Jasmijn bedoelt, ze zegt het alleen wat directer dan mensen gewend zijn
Als mensen zich door mij heel erg gekwetst voelen, sorry dan. Ik bedoel het niet zo kwaad hoor. Ik hou er alleen van de dingen bij hun naam te noemen...![]()
Lielle schreef:Shirykith schreef:Ik vind dit gewoon iemand anders een btje een mening aanpraten..
Dat zij er zo over denkt (en jij waarschijnlijk ook) wil niet zeggen dat anderen dat ook doen..
Of zie ik dat verkeerd..
lees nou eens goed wat ze zegt, en denk eens na over de logica ervan![]()
Ja, ik ben het voor een groot deel met haar eens.
jasmijn78 schreef:Maar ben jij het dan niet met mij eens dat goede punten halen en vooruitgang boeken eigenlijk altijd wel gepaard gaat met het winnen van prijzen?
Lielle schreef:Dus je bent niet blijer als je 1e bent dan wanneer je 5e bent? Ik wel.
Dat doe ik
Anders hoef je toch niet op wedstrijd te gaan? Thuis kun je ook beter gaan rijden. Karin schreef:Hebben we het in dit topic dan over het behalen van die eerste plaats (dat oranje lint dus) of over 'het winnen van prijzen' in het algemeen, dus bij de bovenste 25% eindigen (zoals dat reglementair bepaald is bij de KNHS)?
Shirykith schreef:Heb je mij horen zeggen dat het erg is om t willen winnen?
Shirykith schreef:die prestatie puur voor hunzelf en niet om van anderen te winnen..
en als ik het goed begrijp is dat volgens jou niet egt mogelijk..
..