Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en dat je goed op moet letten of je in de goede galop zit (en of je wel galopeerd, niet alleen met de achterhand). Oja ik rij op een ponnyclub niet op een manege, dus het gaat daar iets anders. MissEvil schreef:Hey beste bokkers,
Ik vraag me de laatste tijd steeds meer af, of paardrijdend Nederland nog wel voor de lol rijdt.
Ik bedoel, als ik op wedstrijd ga, doe ik dat voor mn LOL.. Als ik ga rijden, doe ik dat zoiezo voor mn lol..
Maar als ik zo eens rondkijk, lijkt het wel of iedereen voor de prestatie gaat..
Als je geen winstpunt rijd, klopt er niets van je, blijkbaar..
En dan nog hoe gespannen sommige mensen op hun paard of pony zitten.. Dat kun je toch geen lol meer noemen?![]()
Kijk, als je er je boterham mee verdiend, dan snap ik dat het om prestaties gaat. Maar je gaat me niet vertellen, dat 98% van wat ik op wedtrijd zie rijden, voor hun boterhammen rijdt.. Toch?
Gaat je prestatie boven je lol?
Groetjes!!
op de grond en in het zadel.
Arieskuh schreef:ik doe het voor beide.
ik heb nou net lol in het serieuze rijden, dat ik daar weer iets mee bereik

dus gewoon allebei. Als ik op wedstrijd ga en ik zou niet gaan voor winstpunten/prijzen, dan zie ik geen nut in het rijden van wedstrijden. Maar omdat ik wel voor prestaties op wedstrijd ga, betekend niet dat ik er geen plezier in heb...