maar je ziet wel beter de kleur.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar je ziet wel beter de kleur.
jollyjoker schreef:Deze foto is vreselijkmaar je ziet wel beter de kleur.
Kathleen_vW schreef:Ik start in het blauw, alleen m'n laarzen zijn zwart, foto's staan in m'n profiel

Michel123 schreef:Kathleen_vW schreef:Ik start in het blauw, alleen m'n laarzen zijn zwart, foto's staan in m'n profiel
Dan toch maar even doorsparen voor blauwe laarzen, dan is het echt áf.
Mooi jasje heb je trouwens, en lekker cool ook met die zonnebril.

Draarnaast heb ik alles goed
en dan echt alles (ben daar echt mienmuts in
) M'n bitten, gespjes, beugels, knopen, singelgespen, etc.
RUBYWHITE schreef:Mijn vriendin rijd in het blauw/wit/koper. Ze heeft een blauw dressuurhoedje met bijpassende blauwe jas. Witte rijbroek en voor de vos een witte pad en de bonte een blauwe pad. Champagne kleur vind ik persoonlijk ook erg mooi alleen steekt dat op vos en bont "smerig" af.

LiSSy schreef:RUBYWHITE schreef:Mijn vriendin rijd in het blauw/wit/koper. Ze heeft een blauw dressuurhoedje met bijpassende blauwe jas. Witte rijbroek en voor de vos een witte pad en de bonte een blauwe pad. Champagne kleur vind ik persoonlijk ook erg mooi alleen steekt dat op vos en bont "smerig" af.
ik rijd ook met een vos, maar daar staat champagne juist poepiechique op!
LiSSy schreef:RUBYWHITE schreef:Mijn vriendin rijd in het blauw/wit/koper. Ze heeft een blauw dressuurhoedje met bijpassende blauwe jas. Witte rijbroek en voor de vos een witte pad en de bonte een blauwe pad. Champagne kleur vind ik persoonlijk ook erg mooi alleen steekt dat op vos en bont "smerig" af.
ik rijd ook met een vos, maar daar staat champagne juist poepiechique op!
MISTRAL94 schreef:RUBYWHITE schreef:Mijn vriendin rijd in het blauw/wit/koper. Ze heeft een blauw dressuurhoedje met bijpassende blauwe jas. Witte rijbroek en voor de vos een witte pad en de bonte een blauwe pad. Champagne kleur vind ik persoonlijk ook erg mooi alleen steekt dat op vos en bont "smerig" af.
Ik vind het ook chique staan aantal jaren geleden vond je het zelf ook nog poepiechique, nu ineens niet meer?
smaken verschillen, gelukkig maar
OemmiejO schreef:ik rijd ook met een vos, maar daar staat champagne juist poepiechique op!
Ik vind dat juist heel mooi staan..

RUBYWHITE schreef:Als je goed leest had je niet hoeven te reageren

MISTRAL94 schreef:RUBYWHITE schreef:Als je goed leest had je niet hoeven te reageren
Je vond het chique op bont staan
Maar goed niets is zo veranderlijk als een mens en dat is maar goed ook anders zouden we een saai wereldje hebben!
Ik heb t alleen over de champagne kleurige pad die ik niet mooi vind op bont...ipv champagne dus blauw...
Maar hiervoor heb ik meerdere paarden te gelijk gestart met verschillende kleuren. Dan ga ik toch liever voor 'veilig' zwart. En ik vind de combinatie zwart/goud heel mooi en makkelijk te vinden..