Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
missmiekie schreef:Waarom gebruik je mijn quote??? Ik geloof dat ik er niet zoveel mee te maken heb.
...... Evelienepien schreef:missmiekie schreef:Waarom gebruik je mijn quote??? Ik geloof dat ik er niet zoveel mee te maken heb.
Nou, het was bedoeld als complimentje voor weer een goede smoes!!
Maar uit je reactie nu, geloof ik dat ik het verkeerd opgevat heb......
En ik geloof dat (als je mijn andere berichten had gelezen) ik de hele tijd heb gezegt dat ik het onzin vind, dus ik snap jou reactie niet.Alane schreef:nee joh.... dat is kwetsend
Dan zou je beter kunnen zeggen: "De jury is zo gecharmeerd van haflingers dat die strenger gejureerd worden doordat er kritischer naar gekeken wordt"![]()
deze vind ik fantastisch, deze ga ik ook gebruiken mocht ik lage punten rijden, alleen vervang ik woord haflinger voor vosse ponymerrie
ik ga straks ook met een vos merrie wedstrijd rijden
CAuvraySky schreef:Viel me deze zomer al op
Hoe beter ik reed, hoe slechter mijn punten waren blijkbaar
Wat heeft iedereen nou tegen vosse merrie's?
't Is niet omdat het toevallig een vosse merrie is dat ie een rotkarakter heeft
Wat vinden jullie?
ninaatje_07_ schreef:lijkt me sterk nog nooit van gehoord weet wel dat friezen, haflingers
en dat soort paarden nog geregeld gediscrimineerd worden
denk dat je gewoon niet de beste was
succes groetjes sam
CharleyT schreef:
Met alle respect: wat een onzinverhaal!!! Welke iedereen heeft iets tegen vosse= voskleurige merries?
Ga gewoon lekker trainen en zorg dat je vooruit gaat, zoek het bij je eigen prestaties en niet weer bij de jury die zogenaamd hekel heeft aan vosse merries. Gewoon KUL!!!Twee vossen inn het Z gehad, en nog 2 t/m/ M2, nog gemerkt dat er op kleur gejureerd werd.
), maar dat is geen reden om mij minder te punten. Als ze lopen, dan lopen ze en krijg ik daar punten naar. Lopen ze niet, dan krijg ik minder.
) een paard doet niets goed uit zichzelf, maar hij doet ook niets verkeerds uit zichzelf!!
DresslOver schreef:edit2: @ShannaY : *snik* mijn paard is bruin, niet saai hoor.. boehoe..
Maar jij hebt wel de goede kleur paard, ik bedoel, L1 in 8 wedstrijden, daar moet je een bruine voor hebben

ShannaY schreef:Wat een onzin, je zal waarschijnlijk dan niet goed genoeg gereden hebben. Ik startte met een kleine vos van 1.61, zonder papieren, niet perfect gebouwd, en werd 4e van zuid-holland.

Tja, de naakte waarheid!!
Alane schreef:In de B-springen heb je ook nog een jury die bepaalt wie er wint
Alane schreef:ShannaY schreef:Wat een onzin, je zal waarschijnlijk dan niet goed genoeg gereden hebben. Ik startte met een kleine vos van 1.61, zonder papieren, niet perfect gebouwd, en werd 4e van zuid-holland.
Zie je wel.. toch vooroordelen van de jury
Als je paard én bruin én minimaal 1.70 én papieren had gehad was je vast eerste geworden