) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) amondi schreef:haskerhorne ook idd, ik weet nog wel dat we daar vorig jaar reden terwijl de bak vergroot werd.... een drama!!!! afzetlintjes, graafmachine, en vooral die tikkende stroomklok voor het weiland.... ( eerste WP indoor: commentaar: keurig voorwaarts opgelost.....)
, de stroomklok heb ik om heel eerlijk te zijn nog nooit op gelet. T was al een wonder dat ze uberhaupt in de gaten hadden dat er meer letters moesten komen
estherL schreef:Ik rijd het liefst in de 20 x 60... dus als jullie nog mooie accomodaties weten in regio Brabant ? pben maar
estherL schreef:ja in liempde hebben ze een 20 x 40 bak.. maar de grote bak is volgens mij veeeeeeeeeeeeell en veel groter als 20 x 60 en daar zetten ze nooit hekjes in.. dus ik vind dat altijd maar raar..
haike schreef:estherL schreef:ja in liempde hebben ze een 20 x 40 bak.. maar de grote bak is volgens mij veeeeeeeeeeeeell en veel groter als 20 x 60 en daar zetten ze nooit hekjes in.. dus ik vind dat altijd maar raar..
Ik heb in liempde wel vaker 20x60 gereden. Was wel toen buiten niet door kon gaan overigens
Bettine schreef:In Liempde waren dit jaar toch ook de selecties voor Indoor Brabant, Z2 kür?
Lijkt me wel dat ze dan 20x60 hebben
Starbreeze schreef:Bettine schreef:In Liempde waren dit jaar toch ook de selecties voor Indoor Brabant, Z2 kür?
Lijkt me wel dat ze dan 20x60 hebben
Ja ze hebben wel een 20x60 indoor, alleen begrijp ik van iemand hier dat ze daar tóch 20x40 rijden. Niet dat dat mij wat uitmaakt overigens maar 20x60 zou wel leuker zijn.
estherL schreef:ja ik vind het ook altijd raar heb er al verschillende keren gereden in die grote bak en die is echt veeeel groter als 20x60 en er staan gewoon helemaal geen hekjes..
snorrie! estherL schreef:ja gewoon 20 x 60 proeven gereden in een bak van uhmm ja 25 keer 70 of weet ik het hoe groter haha
Mijn eerste Z-wedstrijd met mijn pony was daar, gewoon in hele bak gereden. Vond al zo groot, maar dacht dat gewoon 20x60 was. Tarah5 schreef:Hmmm ik ben nog lang geen Z. Maar ik zag Zwolle met Ritsaert voorbij komen. Kan iemand mij vertellen waar ik hun wedstrijden kan vinden op internet???