Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Natasja91 schreef:Wat was jouw rampzaligste wedstrijd in je hele wedstrijdcarriere?
Ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb wel es betere selectiewedstrijden gereden zeg maar....
Alleen die ene keer met springen. Volgens mij in de barrage. Halverwege het parcours zag mijn paard opeens een hindernis die hem wel aanstond. Hij pakte het bit vast en stormde er vandoor om die hindernis te nemen.
De rest van het parcours ging wel weer goed.
(en vervolgens die dag om haar bij de ring te krijgen),was ik daar eindelijk, had ik drie ringen nodig voor de grote volte (e-b-e) in galop
. 

. Ik heb geen verlies punt gekregen maar ik had hem absoluut verdient. Jury kwam daarna nog even bij mij enje zag hem kijken: hoe ben jij in godsnaam in het M2 terrecht gekomen 
dat zei ook iedereen..
en de uitslag..exequo laatste met dion
bah..iedereen vragen..en? hoeveelste was je..? exequo laatste met dion...woooowwhh..die uitslag klopt niet!!!!! echt naar mijn zus,vader lesgeefster en mij zijn wel een stuk of 30 mensen geweest hoe goed het ging..had een 2 voor de travers..hij schrok en deej zijn neus nog geen 5 cm omhoog enzo iets allemaal..pff..ben er nog boos over
en van de winter in haha..hij liep niet echt geweldig..de bak in.. schrok hij van een vrouwke met een vet ugly jas..jaahh.hij heeft wel smaak..
nou wou er niet langs..erna wel..zag meneer een licht vlek op de grond..nou kwam niet eens voorbij de e-b..moest ik al beginne..jaa daaaaaaaaaaag..ons pap zag mooi niks
haha..en van de winter (niet echt mijn geluks seizoen he
) maar toen ging ik is een keer oefenspringen..(jaa..dit verhaal zullen er gehoord hebben..ging namelijk de ronte
) maar ikke oefenspringen..had thuis 1.20 gesprongen..jaa met 60cm moest ik rondkomen
haha..dacht ik..hij was mega sjagerijnig..wou met losspringe al niet springe... pff...en ikke als dressuurmuts gewoon rechts rijde he...
(doen de meeste niet > springers) maar ik toch maar de ring in..kende het parcour en dat vond ik al knap
nou..hindernis 1..weiger...weiger..etc..balke op 20 cm..nog niet..uiteindelijk eroverheen..toen hindernis 2..hetzlefde..maar ook daar overheen..toen 3..weiger...toen zei leopold van asten..laat mij er is op..dus hij erop..met zweep en wielen lukte het hem ook niet.. zegt hij..het is een goede dressuur pony (
)maar springen word niks.. ooohh..wat was ik toen boos
maar nu kan ik er wel om lache...thuis springt hij alles weer
haha..op wedstrijd doet hij het alleen niet..(deed hij bij de oude eigenaar ook niet) maar iemand die ik ken werkt bij mathijs en leopold..en leopold is nuriun nog niet vergeten

Als die er voorbij kwam sprong die weg,bleef staan en was niet meer vooruit te krijgen,was niks meer mee aan te vangen.Ik heb toen mn hele proef op de helft van de rijbaan gereden
Maar ik blééf doorrijden,ookal trok het op geen zier,en met een glimlach
En het ergste was dat ik nog 62% had voor mijn proef ook
Die jury was echt dóm !
En het was niet mn pony z'n schuld,achteraf was ik ook helemaal niet lastig (normaal wel héél erg als ik mn proef verknald heb
) want mn pony liep gewoon heerlijk die dag,althans bij het inrijden.
. De jury die mij daar beoordeeld heeft, heb ik nu ook nog vaak in de provincie en ik sta er altijd vanachter bij, hoe ik ook rijd. Dus dat tornooi heeft een zeer slechte indruk op hem achter gelaten. Kyralovertje schreef:Heb geen 'ergste' wedstrijd gehad. Achteraf kan ik eigenlijk altijd wel lachen om mijn blunders, volgende keer beter denk ik dan.

)